برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل

اردبیل(پانا) - چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل با موضوع جلب همکاری سایر ادارات و ارگان‌های دولتی در خصوص کمک به دانش‌آموزان بی بضاعت در فرمانداری اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل

به گزارش مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2، در این جلسه مسعود امامی یگانه ،فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و همچنین شروع سال تحصیلی جدید، با بیان مشکلات دانش آموزان بی بضاعت در خصوص تهیه لوازم آموزشی به خصوص گوشی و تبلت با توجه به برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی از تمامی حاضرین در جلسه خواستند در امر خداپسندانه کمک به دانش آموزان بی بضاعت به صورت جدی مشارکت داشته باشند.

در ادامه کمال اطمینان ،دبیر شورا و مدیر آموزش و پروش ناحیه 2 اردبیل ضمن اعلام آمار دانش آموزان نیازمند شهرستان اردبیل، از همکاری صمیمانه ادارات و ارگان ها در این خصوص قدردانی کرده و خواستار عنایت بیش از پیش تمامی آحاد جامعه در این زمینه شدند.

در این جلسه همچنین روسای سازمانهای صمت، نظام پزشکی ونظام مهندسی ساختمان، کانون وکلا، اتاق اصناف و شورای هماهنگی بانک های استان درجهت مشارکت در این امر خداپسندانه اعلام آمادگی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار