مدیر اداره آمورش پرورش ناحیه یک شهرری:

شهدا چراغ هدایتگر نسل آینده هستند

شهرری(پانا)- مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت همزمان با چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس درآموزش و پرورش ناحیه یک شهرری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شهدا چراغ هدایتگر نسل آینده هستند

محسن نوروزیان رئیس اداره آمورش پرورش ناحیه یک شهرری اظهار کرد: نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در دبستان شاهد لاله‌ها در روز ۳۱ شهریور به صورت غیرحضوری به صورت پخش زنده در کانال‌ها و گروه‌های مدارس منطقه صورت می‌گیرد، بی‌تردید با ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه به ویژه در بین دانش‌آموزان و با توجه به فرامین ولایت فقیه هیچ آسیبی به کشور وارد نخواهد شد.

او افزود: شهدای انقلاب اسلامی، چراغ هدایتگر نسل امروز هستند. جوانان و نوجوانان باید با سبک زندگی شهیدان آشنا شوند و آن‌ها را الگوی خود قرار دهند.

رئیس اداره آمورش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: زنگ مقاومت و ایثار به صورت همزمان در همه مدارس آموزش وپرورش ناحیه یک ری در سی و یکم شهریور نواخته خواهد شد تا یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به مدت یک هفته با اجرای برنامه‌های متنوع از جمله خاطره‌گویی و روایت‌گری راویان دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه، مسابقه کتابخوانی، پخش سرود حماسی و انقلابی یادآوری شود و تیم اداره در روز سی و یکم شهریور در گلزار شهدا حاضر خواهند شد تا با آن‌ها تجدید پیمان کنند.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار