دیدار استاندار گیلان با فرمانده خاتم الانبیاء؛

تکمیل طرح‌های زیربنایی عمرانی و درمانی گیلان شتاب گیرد

رشت (پانا) استاندار گیلان گفت: با تامین منابع مالی و استفاده از توانمندی‌های این قرارگاه، تکمیل طرح‌های زیربنایی عمرانی و بهداشتی - درمانی گیلان شتاب می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل طرح‌های زیربنایی عمرانی و درمانی گیلان شتاب گیرد

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع در دیدار سردار هوشی سادات، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به روند ساخت بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی جایگزین پورسینای رشت، تکمیل دانشکده پزشکی لاکان و تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان اشاره کرد و گفت: بهره گیری از توانمندی‌های فنی، لجستیکی و مالی قرارگاه خاتم الانبیا می‌تواند اجرای این طرح‌ها و برخورداری مردم گیلان از این زیرساخت‌های ضروری را فراهم کند.

وی افزود: استانداری گیلان هم با توجه شیوع ویروس کرونا، آمادگی کامل دارد موانع احتمالی را رفع و منابع مالی از محل اعتبارات قابل دسترسی ملی و استانی را فراهم کند.

استاندار گیلان به اجرای طرح ساخت سد مخزنی پلرود با کمک قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و پیشرفت حدود ۷۷ درصدی این طرح اشاره کرد و گفت: انتظار داریم ماشین آلات و امکانات مورد نیاز برای سرعت بخشیدن به تکمیل این طرح حیاتی تقویت شده و طرح راه جایگزین سد پلرود، اجرا شود.

در این دیدار سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان و ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم حضور داشتند و در خصوص موضوعات طرح شده، مطالبی بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار