استاندار اصفهان:

هفته دولت، زمان تجدید میثاق مسوولان با شهیدان و مردم است

اصفهان (پانا) - استاندار اصفهان گفت هفته دولت نباید به افتتاح چند پروژه ختم شود، بلکه باید تجدید میثاق مسوولان با شهیدان و مردم در جهت ارتقای روحیه خدمتگزاری باشد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
هفته دولت، زمان تجدید میثاق مسوولان با شهیدان و مردم است

به گزارش روابط عمومی استان اصفهان، عباس رضایی در آیین تجدید میثاق مدیران ارشد استان اصفهان در گلستان شهیدان افزود: آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر فرصت مناسبی است که مسوولان ویژگی‌های خود را احصا کنند و با خدای خود عهد ببندند که جز خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدف دیگری را مد نظر قرار ندهند.
وی افزود: ما در هفته دولت نباید فقط به افتتاح چند طرح و پروژه اکتفا کنیم هر چند که ارائه خدمات از تاکیدات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است اما آنچه مهمتر از بهره برداری است، شناخت روحیه شهیدان رجایی و باهنر در خودسازی، خدمت خالصانه برای خدا و کار برای مردم است.

استاندار اصفهان تاکید کرد: شهیدان رجایی و با هنر اسطوره دولت خدمتگزار بودند و برای مردم، پاسداری خون شهدا و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کردند.
وی ادامه داد: هر چه از تاریخ شهادت این ۲ بزرگوار می‌گذرد؛ باید ویژگی‌ها و خصایص آنها که دین مداری، خدمت و رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است را مد نظر قرار داد.
رضایی ادامه داد: این ۲ شهید خادم برای رضایت خدا، خلق و نیز نظام مقدس از هیچ کوششی دریغ نکردند و مسوولان رفتار و منش آنها را باید سر لوحه خود قرار دهند.

دوم تا هشتم شهریور هر سال و به مناسبت سالگرد شهادت محمد علی رجایی رییس جمهوری و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نامگذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار