کتابچه عملکرد آموزش و پرورش قم در ایام کرونا منتشر شد

قم(پانا)- مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرروش استان قم از انتشار کتابچه عملکرد 20 ماهه اداره کل آموزش و پرورش قم در ایام کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کتابچه عملکرد آموزش و پرورش قم در ایام کرونا منتشر شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم، «غلامرضا رضایی» اظهار کرد: کتابچه عملکرد 20 ماهه این اداره کل آموزش و پرورش قم به منظور تبیین فعالیت این اداره در ایام شیوع ویروس کرونا تهیه و تدوین شده است.
وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش فاصله میان گروه های جامعه و ارگان های دولتی، آموزش و پرورش استان قم بحمدالله با وجود معلمان ایثارگر و از خود گذشته در خط مقدم جهاد آموزشی و در کنار اولیا و دانش آموزان قرار داشته و دارد.
رضایی اضافه کرد: در همین راستا کتابچه عملکرد آموزش و پرورش قم با هدف ایجاد فضای مثبت فکری و هم چنین اطلاع رسانی همشهریان و فرهنگیان معزز از حال و هوای فعالیت های دستگاه تعلیم و تربیت استان به چاپ رسیده است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی خاطر نشان کرد: این کتابچه به صورت خلاصه در 70 صفحه و با انتشار اهم عملکرد 20 ماهه معاونت ها و ادارات داخلی آموزش و پرورش در دو نسخه الکترونیکی و چاپی به انتشار رسیده است.
رضایی تصریح کرد: گزارشات این کتابچه با محوریت ارتقای جایگاه اجتماعی فرهنگیان استان، ارتقای سطح کیفی آموزش در سطوح ابتدایی و متوسطه و ارائه خدمات کیفی به دانش آموزان مدارس استثنایی، امور مربوط به بانوان و هم چنین فعالیت های تربیتی و اخلاقی در دوران کرونا، گرد آوری شده است.
بر اساس این گزارش، علاقمندان می توانند جهت دریافت کتابچه مورد نظر به آدرس اینترنتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار