پیگیری ساخت پروژه‌های نیمه تمام نیشابور توسط فرماندار

نیشابور (پانا) - در جلسه‌ای که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در محل دفتر مدیر کل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان برگزار شد، توسعه فضاهای آموزشی شهرستان نیشابور مورد تاکید قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۰۷۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری ساخت پروژه‌های نیمه تمام نیشابور توسط فرماندار

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، توجه و همراهی های بی شائبه فرماندار شهرستان در حوزه های مختلف به ویژه آموزش و پرورش را قابل تحسین دانست و گفت: در این جلسه پس از تبادل نظر، مشکلات اعتباری مربوط به پروژه های نیمه تمام، ساخت پروژه های جدید با توجه به کمبود شدید فضای آموزشی، تامین اعتبار مدارس خیر ساز، توسعه و تجهیز مدارس به ویژه هنرستان ها عنوان شد.

علیرضا کلیدری افزود: در این جلسه مقرر شد؛ مجموعه وکیلی 100 پس از تامین اعتبار با اولویت هنرستان، دبیرستان و ابتدایی ساخته شود. همچنین در مورد ساخت آموزشگاه وکیلی 99 پس از تهیه نقشه پروژه توسط سازمان نوسازی و رویت خیر نیک اندیش، مهندس عبدالرضا وکیلی، بعد از یک ماه این پروژه آغاز شود.

وی ادامه داد: در این گفتگو مصوب شد که ساخت آموزشگاه وکیلی 101 توسط نمایندگان شهرستان پیگیری شود. تجهیزات مورد نیاز کانون سردار شهید شوشتری و دارالقران امام حسن مجتبی (ع) به سازمان نوسازی اعلام شود. لیست تجهیزات مورد نیاز هنرستان ها با اولویت هنرستان های تازه تاسیس و در حال توسعه به انضمام برآورد حدودی ریالی مشخص و به سازمان نوسازی تحویل داده شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام مطابق با مصوبات جلسه برگزار شده در نیشابور، پیگیری موضوع خیریه ماعون و امور مربوط به تفاهم نامه و مالکیت آموزش و پرورش و توسعه آموزشگاه وکیلی 3 و امضای تفاهم نامه ی این پروژه با هماهنگی خیر محترم و سازمان نوسازی از جمله مهمترین مباحث عنوان شده در این جلسه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار