آموزش و مشارکت جویی در صیانت از محیط زیست ضروری است

ارومیه(پانا)-معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت آموزش و مشارکت در صیانت از محیط زیست به عنوان مهمترین مساله حیات جزو ضرورت‌ها و اولویت‌های آموزشی این نهاد است.

کد مطلب: ۱۲۰۶۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و مشارکت جویی در صیانت از محیط زیست ضروری است

بابک حشمت روز سه شنبه در پنجمین نشست مشترک اداره کل آموزش و پرورش با اداره کل محیط زیست آذربایجان غربی افزود: بسترسازی های اولیه برای ماندگاری این آموزشها در اذهان افراد از طریق آموزش‌های دوران کودکی و نوجوانی میسر می شود.
وی اضافه کرد: آموزش از مقاطع پایین یک موضوع اساسی است و اگر این اقدام انجام نشود تبعات جبران ناپذیری در آینده به عنوان میراثی نامیمون برای جامعه انسانی خواهد داشت.
حشمت با بیان اینکه آموزش و پرورش و محیط زیست همکاریهای مشترک بسیاری در گذشته با هم داشته اند ادامه داد: در این راستا متولیان تعلیم و تربیت اقدام به انتشار کتاب انسان و محیط زیست کرده اند.
وی با بیان اینکه لازمه تدریس بهینه این کتاب همکاری و مشارکت معلمان و مدرسان دو نهاد محیط زیست و آموزش و پرورش است ادامه داد: با تعامل می‌توان ضمن هم افزایی و همپوشانی در زمینه تبادل اطلاعات، محتوای تدوین شده و مطلوب و جذابی برای ارائه به دانش آموزان آماده سازی شود.
معاون آموزش متوسطه استان از متولیان محیط زیست استان خواست تا برای نفرات فعال و شرکت کنندگان دوره محتواهای دقیق و کامل و جامعی تهیه شود.
حشمت گفت: این دوره به صورت آموزش ضمن خدمت برای فرهنگیان و طی ۱۶ ساعت برگزار می شود و بهره گیری از بستر شبکه شاد و آموزش‌های مجازی مهمترین ویژگی این آموزشها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار