خراسان جنوبی پیشتاز تولید محتوای آموزش الکترونیک در کشور

سربیشه (پانا) ـ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه حضور خود در شهرستان سربیشه در نشست هم اندیشی با مدیران دوره ابتدایی شهرستان سربیشه از تلاش برای بازگشایی مدارس با شرایط حضوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
خراسان جنوبی پیشتاز تولید محتوای آموزش الکترونیک در کشور

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش سربیشه ، در نشست معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با مدیران مقطع ابتدایی شهرستان سربیشه که با حضور جمعی از مدیران و نیز به صورت ارتباط زنده از طریق شبکه شاد برگزار شد، زمانی معاون آموزش ابتدایی ضمن خیر مقدم به همکاران و تبریک اعیاد قربان و غدیر از تلاش های آنان در اجرای موثر برنامه های آموزش ابتدایی به ویژه برگزاری همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی تقدیر کرد.

محمد زمانی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی با اشاره به نقش و اهمیت دوره پیش دبستانی و ابتدایی در شکل گیری صحیح هویت کودکان، خواستار توجه بیشتر به پرورش و تقویت هویت ایرانی اسلامی در دوره پیش از دبستان و دبستان شد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی تصریح کرد: امسال که با شرایط همه گیری بیماری کرونا مواجه هستیم، بعضی از خانواده ها به واسطه نگرانی از سلامتی فرزاندانشان آن ها را در دوره پیش دبستانی ثبت نام نکردند اما با این وصف با توجه به اهمیت این دوره ، تلاش برای جذب حداکثری نوآموزان به دوره ی پیش دبستانی یکی از مهم ترین دغدغه های دستگاه تعلیم و تربیت است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به نحوه فعالیت مدارس در سال تحصیلی آینده عنوان کرد: در شرایط فعلی بیماری کرونا، کار و زحمت معلمان چندین برابر شده، کار در این وضعیت برای معلمان، مدیران و خانواده ها سخت تر است و با این حال در سال تحصیلی گذشته ، در بحث آموزش مجازی خراسان جنوبی در تولید محتوای آموزشی الکترونیکی پیشتاز کشور بوده است.

زمانی در خصوص نحوه آموزش در سال تحصیلی آینده اظهار کرد: با توجه به آغاز واکسیناسیون فرهنگیان، تصمیم برای آموزش حضوری یکی از سناریوهای قوی پیش روی ماست که تلاش در جهت تحقق آن در حال پیگیری است.

همچنین وی در ادامه صحبت های خود به مواردی از قبیل توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، اجرای صحیح و مطلوب طرح های تکالیف مهارت محور، برنامه ویژه مدرسه، درس پژوهی، طرح جابربن حیان و پوشش تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی، نرخ تکرار در دوره ابتدایی استان و لزوم برگزاری کلاس های تقویتی و ترمیمی در مدارس درجهت کاهش نرخ تکرارپایه اشاره کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار