نظارت به موقع بر رصد اتفاقات لازم است

رشت ( پانا) - رئیس کل دادگستری گیلان گفت نظارت به موقع بر رصد اتفاقات یکی از مهمترین اصول پیشگیری از وقوع اتفاقات منفی و مجرمانه است.

کد مطلب: ۱۲۰۴۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نظارت به موقع  بر  رصد  اتفاقات لازم است

به گزارش صدا و سیما گیلان؛ رئیس کل دادگستری گیلان در دومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در سال ۱۴۰۰ که با حضور مدیران و نمایندگان واحد‌های حراست ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد گفت: توصیف وقایع و ارائه تحلیل بر اساس آن از مهمترین وظایف نیرو‌های حراست و حفاظت برای جلوگیری از آسیب‌های بعدی است.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی، چشم پوشی از برخی اتفاقات به ظاهر ساده و رصد نکردن به موقع آن را سبب بروز مشکلات جبران ناپذیری دانست و افزود: کارآمدی و هوشیاری واحد حراست و حفاظت دستگاه‌ها، فضا را برای فساد و فسادگر ناامن می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان هم در حاشیه این نشست بااشاره به اهمیت و تاثیرگذاری جایگاه پیشگیری بر محور اصول و مبانی دینی، گفت: با تکیه بر باید‌ها و نباید‌های اخلاقی، ثبات در تصمیم گیری و حسن نیت باید در مسیر سازندگی حرکت کرد.
احمد آقایی افزود: فراهم کردن شرایط و محیط امن برای همکاران و ارباب رجوع نیز از مهمترین وظایف نیرو‌های حراست محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار