ادای احترام شورای امر به معروف و نهی از منکر به علامه بهلول گنابادی(ره)

گناباد (پانا) - شورای امر به معروف و نهی از منکر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناباد به مقام والای علامه بهلول گنابادی(ره) ادای احترام کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۹۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام شورای امر به معروف و نهی از منکر به علامه بهلول گنابادی(ره)

در سالروز قیام خونین مردمی علیه کشف حجاب اجباری رضا خانی به پرچمداری علامه مجاهد شیخ محمد تقی بهلول گناباد، شورای امر به معروف و نهی از منکر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناباد به مقام اعجوبه قرن و پرچمدار مبارزه با کشف حجاب رضاخانی، علامه بهلول گنابادی(ره) ادای احترام‌ کردند.

در حاشیه این مراسم مدیر آموزش و پرورش گناباد گفت: شورای امربه معروف آموزش و پرورش گناباد با همت مدیریت، دبیرشورا و سایر کارشناسان اداری و همکاران، رتبه برتر در زمینه حجاب و عفاف در استان خراسان رضوی را کسب کرد.

حسین احمدی افزود : خوانش خطبه های گرانسنگ امیرالمومنین (ع) در صبحگاه های شنبه مدیریت به سمت ترویج معروفات و مزّین کردن فضای معنوی با کلام گهر بار امیر مومنان حرکت می کند.

احمدی گفت: تدوین کانال آیه های آرامش بخش با تدبر و تعمق در بوستان الهی و اشتراک گذاری ۳۸۹ آیه شریفه قرآن کریم تا کنون برای مخاطبان کشوری در جهت ترویج فرهنگ قرآنی قدم بر می دارد.

وی ادامه داد: برگزاری گفتمان های مجازی از جانب حوزه معاونت پرورشی و کارشناسی امربه معروف و نهی ازمنکر مدیریت در صبحگاه های مدارس از جمله فعالیت های شورای امربه معروف اداره آموزش و پرورش شهرستان است.

مجید فدوی معاون‌پرورشی و تربیت بدنی نیز بیان کرد: امیدواریم در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که تمام ساحتی های آن از جمله آغازین بند سند تحول بنیادین که ساحت دینی، اخلاقی و عبادی است در جهت تربیت فرزندانی متدین و باکرامت و مردان و زنان آینده این دیار که عفت و وقارو متانت در وجودشان طنین انداز باشد، حرکت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار