معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

در آغاز سال تحصیلی نباید هیچ دانش‌آموزی بدون کتاب باشد

تهران (پانا) - کارگروه توزیع کتب درسی با حضور معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن آیت‌الله هاشمی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۸۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
در آغاز سال تحصیلی نباید هیچ دانش‌آموزی بدون کتاب باشد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو در کارگروه توزیع کتب درسی گفت: کتاب به عنوان مهمترین ابزار آموزش برای معلم و دانش‌آموز حائز اهمیت است.

او افزود: براین اساس با تغییر رویکرد توزیع کتب درسی به صورت ثبت نام در سامانه و آنلاین، خرید و دریافت کتب تسهیل شده است و مدیران مدارس به صورت گروهی و اولیاء به صورت فردی می‌توانند کتاب‌های درسی مورد نظر خود را ثبت سفارش کنند.

بهارلو با اشاره به میزان 73 درصدی ثبت سفارش کل دانش‌آموزان اظهار کرد: تعداد دانش‌آموزان ثبت سفارش نشده شامل دانش‌آموزان ورودی پایه‌های تحصیلی به ویژه دانش‌آموزان ورودی کلاس اول که سنجش آنها انجام نشده است و همچنین دانش‌آموزان اتباع که به دلایل مختلف امکان ثبت سفارش را نداشته‌اند، است که با تدابیر اندیشیده شده و پیگیری اولیا و مدیران مدارس تا مهر ماه کلیه دانش‌آموزان کتب خود را سفارش داده و هیچ دانش‌آموزی در شروع سال تحصیلی بدون کتاب نداشته باشیم.

این مقام مسئول بر ضرورت بررسی و تشکیل جلسات ویژه مدیران مدارس برای پیگیری دانش‌آموزان ثبت سفارش نشده توسط روسای مناطق تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار