فرماندار اسلامشهر:

ارائه خدمات خوب پرسنل قضایی شهرستان اسلامشهر به مردم

اسلامشهر (پانا) - همزمان با هفته گرامیداشت قوه قضائیه، مراسم تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شاغل در دادگستری و دادسرای اسلامشهر با حضور فرماندار و رئیس دادگستری اسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات خوب پرسنل قضایی شهرستان اسلامشهر به مردم

در این برنامه مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهید بهشتی و شهدای حادثه هفتم تیرماه اظهار کرد: همه ما بدهکار انقلاب، نظام اسلامی و شهدای گرانقدرمان هستیم و باید در عمل و عرصه خدمت به مردم رهروان شهیدان والامقام باشیم.

او با بیان اینکه هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی است تا از خدماتی که مجموعه قضائی شهرستان در طول سال به مردم ارائه می‌کنند تجلیل شود، افزود: در سال‌های اخیر با مدیریت موفق و جهادی رئیس دادگستری، دادستان اسلامشهر و رئیس حوزه قضائی چهاردانگه و همچنین قضات و کارکنان اداری مجموعه قضائی شهرستان خدمات شایسته و کم‌نظیری به مردم ارائه شده است.

در ادامه این مراسم رضا کمیلی مقدم رئیس دادگستری اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: در مجموعه دادسرا و دادگستری اسلامشهر جمعی از خانواده معظم شهدا، جانبازان ایثارگران در بخش‌های مختلف اداری حضور دارند که در امر ایجاد گشایش در مشکلات مردم در کنار سایر کارکنان نقش‌آفرین هستند.

او به حضور و بازدید اخیر رئیس دیوان عدالت اداری کشور از مجموع قضائی شهرستان اشاره کرد و گفت: آنچه بیش از هر چیز در پایان این بازدید مورد تاکید حجت الاسلام مصدق بود وحدت، همدلی و همراهی مدیران شهرستان و دستگاه‌های اجرایی و قضائی در حل مشکلات مردم بود که باعث افتخار است.

خبرنگاردانش‌آموز: فاطمه شکوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار