معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

نظارت مالی و محاسباتی دقیق بسترساز تصمیم‌گیری‌های درست مدیریتی است

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه عاملین ذی حسابان مناطق 21 گانه با حضور معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بر شفاف سازی و تصمیم‌گیری درست سطوح مدیریتی در سازمان‌ها تاکیدکرد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نظارت مالی و محاسباتی دقیق بسترساز تصمیم‌گیری‌های درست مدیریتی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این نشست یوسف بهارلو با اشاره به اهمیت امور مالی و حسابداری گفت: وجود سیستم‌های مالی و حسابداری مناسب، نظارت مالی دقیق و تهیه گزارش‌های صحیح، زمینه‌ ساز شفاف سازی و تصمیم‌گیری درست سطوح مدیریتی در سازمان‌ها است.

او افزود: براین اساس ذی حسابان با اعمال نظارت و تأمین هماهنگی لازم در اجرای مقررات مالی و محاسباتی نقش مهمی در اثربخشی و کارایی برنامه‌های حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش دارند.

بهارلو با بیان اینکه در بحث امور مالی شاخص و معیار، قوانین و مقررات است براجتناب از اعمال سلیقه‌های شخصی، شفافیت و انضباط مالی، دقت در تنظیم اسناد مالی و حقوق پرسنل تأکید کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به مشکلات و مسائلی که در این حوزه وجود دارد، پاسخگویی و رسیدگی به امور ارباب رجوع و فرهنگیان در اولویت کار قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار