فرزند شهید مدافع حرم:

آسمانی‌شدن نه بال می‌خواهد و نه پر، بلکه دلی می‌خواهد به وسعت خود آسمان

قرچک(پانا)- فرزند شهید مدافع‌حرم، عنوان می‌کند در فراغ پدرش بسیار صبر کرده، گریسته و برای دیدارش شب‌ها و روزها لحظه‌شماری کرده‌است؛ اما پدرش آسمانی شد در راه اهل‌بیت(ع) و این بسیار ارزشمند است.

کد مطلب: ۱۱۸۸۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آسمانی‌شدن نه بال می‌خواهد و نه پر، بلکه دلی می‌خواهد به وسعت خود آسمان

فاطمه نوری فرزند شهید مدافع حرم محمد نوری، در گفت‌ و گو با پانا بیان کرد:« آسمانی شدن نه بال می‌خواهد و نه پر، بلکه دلی می‌خواهد به وسعت خود آسمان. مردان آسمانی بال پرواز نداشتند و تنها به ندای دلشان لبیک گفتند و عاشقانه پر کشیدند.»

او ادامه داد:«من به عنوان فرزند شهید به پدرم بسیار افتخار می‌کنم. پدرم مردی مهربان و خانواده دوست بود دعای پدر و مادرخودش را همیشه برای ادامه‌ راهش لازم می‌دانست و بسیار معتقد و پایبند به اصول و احکام دین بود. پدرم مردی اجتماعی بود و تلاش می‌کرد تا فرزندانش هم مانند خودش باشند، خونسردی پدرم در حل مسائل و همچنین خونگرمی او زبانزد بود.»

نوری تصریح کرد:«پدرم بهترین و مهربانترین تکیه‌گاه برای خانواده‌اش بود، پدرم همیشه ما را به درس خواندن و کار و تلاش تشویق می‌کرد و همیشه بر این موضوع تأکید داشت. من در فراغ پدر بسیار صبر کردم، گریستم و برای دیدارش شب‌ها و روزها لحظه‌شماری می‌کردم؛ اما پدرم آسمانی شد در راه اهل‌بیت(ع) و این برای من خیلی ارزشمند بوده و است.»

فرزند شهید محمد نوری خاطرنشان کرد:«پدرم متولد سال ۱۳۵۴/۹/۱۰ در افغانستان ولایت غزنی بود و بعد از ازدواج به ایران مهاجرت کرد و تشکیل خانواده داد. در سال ۱۳۹۳/۹/۱۵ در کشور سوریه شهر حلب در جنگ با منافقان و دفاع از حرم حضرت زینب(س) مفقودالاثر شد و سرانجام بعد از سالها انتظار در سال ۱۳۹۹/۴/۲۵ با آزمایش"DNA"به آغوش خانواده برگشت.»

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار