اولین جشنواره استعدادیاب«دیده شو» در ایستگاه پایانی

اصفهان(پانا) - اختتامیه اولین جشنواره استعدادیابی دیده شو در شهرستان های آران و بیدگل و کاشان با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۱۸۸۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین جشنواره استعدادیاب«دیده شو» در ایستگاه پایانی

محمدرضا رحمتی دبیر جشنواره گفت: اولین جشنواره استعدادیابی دیده شو، برای اولین بار در سطح شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان با هدف شناسایی استعدادهای ناشناخته در حوزه اجرا و گویندگی همزمان با آغاز دهه فجر سال ۹۹ در استودیو تخصصی ضبط و تولید برنامه های تلویزیونی و رادیویی گروه رسانه طاووس بهشت وابسته به کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) شهرستان آران و بیدگل و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت و شورایاری محله عباس آباد فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: این جشنواره از همان ابتدا مورد استقبال پرشور هنرمندان و مخاطبان قرار گرفت؛ بطوریکه بیش از 110 نفر از رده سنی 5 تا 60 سال در آن ثبت نام و شرکت کردند که بیشتر شرکت کنندگان در رده سنی 15 تا 25 قرار داشتند.
رحمتی تصریح کرد: مرحله اول جشنواره طی دو روز 7و8 اسفند ماه مقارن با ولادت حضرت علی (ع) برگزار شد و پس از بررسی های دقیق اعضای محترم دبیرخانه جشنواره 30 نفر از شرکت کنندگان به مرحله دوم جشنواره راه یافتند. مرحله دوم جشنواره در روز ۲۸ اسفند ماه با حضور داوران برگزار شد و 10 نفر از شرکت کنندگان به انتخاب هیئت داوران به مرحله فینال راه یافتند و طی آن مرحله فینال در اول اردیبهشت ماه برگزار شد شرکت کنندگان با حضور در محیطی شبیه سازی شده با محیط ضبط استودیویی مورد تست و آزمایش قرار گرفتند.

وی بیان کرد: در انتها نظرسنجی مردمی در بستر فضای مجازی اجرا شد. در این مرحله بیش از 2000 پیامک نظرسنجی به سامانه پیامکی جشنواره و حدود 4000 کامنت در پیج جشنواره در فضای اینستاگرام ارسال شد و در نهایت با توجه به نظرات مردمی و شمارش آرا سه نفر برتر اولین جشنواره استعدادیابی دیده شو مشخص شد. هیات داوران این جشنواره متشکل از مهدی آقابیکی رئیس کانون مجریان ایران و تهیه کننده و مجری صداوسیما، مسعود صباغیان گوینده رادیو و خبرنگار شبکه خبر، حمید آرایش گوینده رادیو و مجری صداوسیما، محمد زری باف مجری و گوینده رادیو بوده و بیش از 20 نفر بطور مستقیم در برگزاری این جشنواره طی 4 ماه همکاری داشتند. به امید آنکه با توفیقات الهی و عنایات خاص حضرت ولیعصر (عج) بتوانیم با شناسایی و پرورش هرچه بیشتر استعدادهای هنری بویژه در قشر نوجوان و جوانان این خطه کویری در رشد و اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی و معرفی و شناساندن بیش از پیش دارالشهدا ایران و افتخارآفرینی برای این خطه پرافتخار موثر باشیم.

خبرنگار:محمدطاهانمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار