مدیر آموزش وپروش شهرستان رباط کریم:

شوراهای آموزش وپرورش باید بتواند با پتانسیل موجود درخود مشکلات این نهاد را برطرف کند

رباط کریم(پانا)- جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان رباط کریم در اتاق شورای آموزش وپرورش این اداره باحضور فرماندار، امام جمعه ومدیر آموزش وپرورش و شهردار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای آموزش وپرورش باید بتواند با پتانسیل موجود درخود مشکلات این نهاد را برطرف کند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش رباط کریم در این جلسه شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط کریم سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و افزود: آموزش و پرورش باید بتواند دانش‌آموزانی را تربیت کند که پایبند به انقلاب وآموزه‌های دینی باشند وانتظار می‌رود در برنامه‌های پرورشی این موضوعات بهتر جلوه کنند.

او بیان کرد: همکاران ومسئولان آموزش و پرورش منطقه رباط کریم در بحث انتخابات جهت شور ونشاط انتخاباتی همه تلاش خود را خواهند کرد.

شریفی در ادامه از مشکلات آموزش وپرورش وانتظارات این ارگان از رئیس و اعضای شورای آموزش وپرورش گفت و با اشاره به ماده های 16 و13 خواستار حمایت از اراضی آموزش وپرورش از سوی شهرداری و شهرسازی شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رباط‌کریم همچنین در خصوص ساختمان‌های دادگستری، پیام نور و سپاه شهر جدید پرند خاطرنشان کرد: از آنجا که با رشد جمعیتی زیادی در این شهرستان روبرو هستیم ،باید هرچه سریعتر این املاک به آموزش وپرورش برگردانده شود و از رئیس شورای آموزش وپرورش درخواست حمایت کرد.

شریفی تصریح کرد: زمانی که اداره شهرسازی اقدام به بزرگتر کردن شهر می‌کند باید به فکر افزایش جمعیت ونیاز آموزش وایجاد فضای آموزشی جامعه باشد. هرساله آموزش وپرورش با دغدغه کمبود فضای آموزشی مواجه است که اگر اداره شهرسازی، برنامه‌های خود را درست انجام دهد می‌تواند مشکلات آموزش وپرورش را تا حدودی کم کند.

او از نیاز همکاری ادارات آب ،برق وگاز با واحدهای آموزشی گفت و تأکید کرد: در این ایام که مدارس درگیر برگزاری امتحانات نهایی هستند نباید مدارس با قطعی برق مواجه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار