رکورد ساخت روزانه 3 مدرسه در سیستان و بلوچستان

مشارکت خیران مدرسه ساز در استان ۱۰ برابر شده است

زاهدان (پانا)- استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد ۱۰ درصد مدارس کشور در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود و رکورد ساخت روزانه ۳ کلاس درس در این استان در نوع خود کم نظیر است.

کد مطلب: ۱۱۷۱۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رکورد ساخت روزانه 3 مدرسه در سیستان و بلوچستان

احمدعلی موهبتی، در آیین کلنگ‌زنی ۲۰۰ مدرسه مشارکتی در زاهدان ضمن قدردانی از اقدامات سپاه پاسداران به ویژه قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در ساخت مدرسه اظهار کرد: توجه به زیرساخت های پایدار، عمران و آبادانی و ارتقاء شاخص‌های مختلف اجتماعی را به دنبال دارد.

وی افزود: توسعه مشارکت‌ها در دستگاه‌ها و ارگان‌های گوناگون یک ضرورت است و کار بزرگ، ارزنده و ماندگار سپاه در این استان ستودنی است.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان ادامه داد: 10 درصد مدارس کشور در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود و رکورد ساخت روزانه ۳ کلاس درس در این استان در نوع خود کم نظیر است.

موهبتی بیان کرد: از آنجایی که این استان در آستانه یک تحول بزرگ و عظیم قرار دارد شرایط مهاجرپذیری روز به روز در حال افزایش و رشد است و این موضوع کار در حوزه آموزش و پرورش را سنگین و سخت کرده است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خیران از سال ۹۲ به بعد ۱۰ برابر مشارکت در ساخت و ساز داشته اند و با تلاش جهادگونه این عزیزان در حداقل زمان، پروژه ها تحویل می شود.

وی گفت: علاوه بر نهضت مدرسه سازی در حوزه خیران، در حوزه دولت نیز از سال ۹۶ تا ۹۹ رشد اعتبارات ۱۱ برابر شده است.

موهبتی خاطرنشان کرد: وزیر آموزش و پرورش به همه جوانب کار در این دستگاه توجه کرده و تلاش مضاعف و سنگینی در همه عرصه ها و حوزه ها در این نهاد فرهنگی در جریان است.

استاندار سیستان و بلوچستان ابراز امیدواری کرد: نهضت بزرگ مدرسه سازی و فرآیند های دیگر در آموزش و پرورش تغییرات عمده و عمیقی را در توسعه جامعه به دنبال خواهد داشت و زمینه رشد و تعالی همه جانبه آحاد جامعه را فراهم خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار