شهردار منطقه ۱ تبریز خبر داد :

افزایش ۱۲۳ هزار متر مربعی فضای سبز منطقه ۱

تبریز(پانا) - شهردار منطقه ۱ از افزایش ۱۲۳ هزار مترمربعی فضاهای سبز این منطقه در پی اجرای ۷ پارک محله ای در سطح حوزه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۱۲۳ هزار متر مربعی فضای سبز منطقه ۱

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به رویکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر اعلام سال ۹۹ بعنوان سال فضای سبز و توسعه این فضاها با رویکرد محله محور بودن آنها، منطقه ۱ اقدامات زیر بنائی ویژه ای را در این خصوص طراحی و اجرا نموده است.
او افزود: احداث پارک ۸ هکتاری کلانترباغی (فاز اول)، پارک مدافعان سلامت به مساحت ۸۷۰۰ متر مربع، پارک ۷ تیر به مساحت ۴۱۰۰ متر مربع، پارک گلکار به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع، پارک توسعه مینیاتور به مساحت ۸۷۰۰ متر مربع و دو پارک در دست اجرای کوچه حسن به متراژ حدود ۹۰۰۰ متر مربع و پارک احمد آباد به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع از جمله اقدامات این حوزه است که توانسته ۱۲۳۰۰۰ مترمربع از فضاهای شهری را به فضای سبز و توسعه آن اختصاص دهد.
شهردار منطقه ۱ اظهار داشت : این منطقه سعی دارد با بررسی و مکانیابی سطح حوزه بتواند در سال ۱۴۰۰ نیز این روند را همچنان تداوم بخشیده و با اهتمام جدی در همین راستا گامهای مؤثرتری برداشته و در توانمندسازی محلات بویژه محلات کم برخوردار و احیاء باغات و رسیدن به چشم انداز باغشهر تبریز پویاتر عمل نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار