توسط معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن انجام شد:

تشریح عملکرد حوزه امور تربیتی آموزش و پرورش رودهن

رودهن (پانا) -نهاد امورتربیتی درتاریخ هشتم اسفندماه 1359توسط شهیدان رجایی و باهنر تأسیس شدو همه ساله این روز درآموزش و پرورش گرامی داشته می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۸۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تشریح عملکرد حوزه امور تربیتی آموزش و پرورش رودهن

احمد الهی‌نیا، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن در گفت و گو با پانا و در رابطه با گرامیداشت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی اظهار کرد: به جهت وجود ویروس کرونا تقریبا دو سال است که شرایط عوض شده و فعالیت‌های امور تربیتی بیشتر در فضای مجازی و غیرحضوری صورت می گیرد.

او افزود: طبق این شرایط معاونان، مشاوران و مربیان پرورشی از این قافله عقب نماندند و با تشکیل گروه‌های مختلف در فضای مجازی از جمله پیام رسان شاد، خدمات پرورشی و تربیتی را به دانش‌آموزان و خانواده‌ها و حتی همکاران خود در مدرسه ارائه‌ می‌دهند.

الهی نیا تصریح کرد: به عبارتی تلاش این مجموعه نه تنها کم نشده بلکه بیشتر شده است، چه بسا مواردی پیش‌آمده که مجبور به تماس اضطراری و موردی با خانواده‌ها و دانش‌آموزان جهت حل مشکلات آموزشی و ارائه مشاوره و خدمات شده‌اند و حتی نسبت به سال‌های پیش ما سعی کردیم کارهای امور تربیتی را بهتر و بیشتر دنبال کنیم.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن تصریح کرد: یکی از آیتم‌هایی که امسال در ارزیابی کار مربیان و معاونان پرورشی نقش ارزنده‌ای داشت، چگونگی فعالیت مربیان و معاونان پرورشی در فضای مجازی از لحاظ کیفی و کمی بود و این یکی از شاخص‌هایی است که در ارزیابی سالانه برای آنها لحاظ شد.

او گفت: موارد مذکور در انتخاب مربیان و معاونان نمونه هم لحاظ می‌شود که اگر در سال‌های آینده آموزش از طریق فضای مجازی باشد، این نوع فعالیت‌ها نیز از طریق فضای مجازی انجام شود و طبعا همکاران ما در این زمینه مورد سنجش قرار می‌گیرند.

الهی‌نیا خاطرنشان کرد: ما در جهت بهبود عملکرد همکاران پرورشی در فضای مجازی اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی کردیم، از جمله در اسفندماه 99 کارگاهی با موضوع فضای مجازی و آسیب‌های ناشی از آن با حضور یکی از اساتید دانشگاه و مسئولان پرورشی برگزار کردیم که امیدواریم بااین فعالیت‌ها بتوانیم نقشی در راستای تسهیل روند آموزشی و پرورش در منطقه رودهن داشته باشیم.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن بیان کرد: از جمله اقدامات دیگر حوزه پرورشی، برگزاری مسابقات مختلف در فضای مجازی توسط همکاران پرورشی بود که با دریافت کلیپ‌های مسابقه و انتخاب دانش‌آموزان منتخب آنها را وارد مرحله استانی کردند و در نهایت از دانش‌آموزانی که در عرصه‌های مختلف پرورشی در فضای مجازی مشارکت و فعالیت داشتند، چه در زمینه قرآنی، تربیت‌بدنی، جشنواره سال نوجوان و...به نحو مقتضی تقدیر به عمل خواهد آمد.

خبرنگار دانش‌آموز:کوثر شهر باف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار