افتخاری دیگر برای آموزش و پرورش استان اصفهان؛

درخشش 4 دانش آموز استان اصفهان درجشنواره ملی « دختران امروز »

اصفهان ( پانا) - چهار دانش آموز استان موفق به کسب رتبه در رشته های فیلم کوتاه (مستند، پویانمایی) و عکاسی کشور در جشنواره فرهنگی هنری دختران امروز شدند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش 4 دانش آموز استان اصفهان درجشنواره ملی « دختران امروز »

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان، اختتامیه مراسم اولین جشنواره فرهنگی و هنری دختران، همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر، با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و مقام آوران این جشنواره به صورت ویدئو کنفرانس با موضوع دختران، خانواده و گذر ازکرونا با هدف هویت‌یابی و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط، امید و همبستگی در خانواده برگزار شد.

در این ویدئو کنفرانس محمد اسماعیل زاده معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان و وجیهه لوح موسوی مشاور مدیر کل در امور بانوان نیز حضور داشتند که از طرف مدیر کل با اهدای هدایایی از نفرات برگزیده تجلیل کردند.

در این جشنواره زهرا جبروتیان دانش آموز دوره متوسطه دوم از شهرستان اردستان با تولید فیلم کوتاه(مستند) « دختران روستایی و کرونا » موفق به کسب رتبه نخست این بخش شد، فرناز نباتی نژاد و مهشید رجبی از ناحیه3 رتبه ‌های سوم و چهارم در بخش فیلم کوتاه(پویانمایی) را بدست آوردند و سارا وکیلی از ناحیه4 در بخش عکاسی صاحب رتبه دوم شد.

لازم به ذکر است دانش آموزان دختر، در دو بخش هنرهای تجسمی(عکاسی) و فیلم و هنرهای نمایشی(فیلم کوتاه و فیلم بلند)، در این جشنواره آثار خود را از طریق شبکه شاد ارسال کرده بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار