گلبانک زنگ انقلاب در مجتمع آموزشی سما واحد شیروان طنین انداز شد

مهدی سرایدار:  باید اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط معلمان به نسل چهارم انقلاب انتقال داده شود.

کد مطلب: ۱۱۵۹۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
گلبانک زنگ انقلاب در مجتمع آموزشی سما واحد شیروان طنین انداز شد

به گزارش پانا ، مراسم زنگ انقلاب با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بیشتر پایه های تحصیلی به صورت زنده از شبکه شاد پخش شد.
مهدی سرایدار فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، ملت همیشه بیدار در صحنه و کلیه همکاران و دانش آموزان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا اسرا -۸۱)
حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است
«والفجرِ و لَیالٍ عَشْر...». دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ های زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد.
رئیس سما شیروان با بیان اینکه ۱۲ بهمن روزی است که حق آمد و باطل رفت گفت: این دهه تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این انقلاب است.
زهرا نگهبان زعفرانلو مدیر دبستان دخترانه سما نیز با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هدف از گرامیداشت دهه فجر را پایبندی به اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: دهه فجر عزیزترین حادثه تاریخ اسلام است.
مدیر دبستان دخترانه سما دشمن شناسی را یکی دیگر از اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: در این دوره چهل ودو ساله انقلاب اسلامی همیشه کشور ما از جانب دشمنان مورد تهدید واقع بود ولی ملت ما با وحدت و همدلی تمامی نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد.
در پایان زهرا نگهبان به دانش آموزان توصیه کرد:شما دانش آموزان باید ادامه دهنده راه خون شهدا باشید.امیدواریم با وحدت و یکدلی و انسجام ملی موجب استقامت و درخشش انقلاب اسلامی در جهان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار