کسب رتبه دوم بخش سلامت جایزه جهانی خشت طلایی توسط شهرداری اردبیل

اردبیل(پانا) - شهردار اردبیل از کسب رتبه دوم بخش سلامت خشت طلایی در پنجمین دوره این جایزه جهانی توسط شهرداری اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم بخش سلامت جایزه جهانی خشت طلایی توسط شهرداری اردبیل

به گزارش اداره کل شهرداری اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل در گفت وگو با خبرنگاران، از کسب رتبه دوم بخش سلامت خشت طلایی توسط شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: جایزه خشت طلایی تهران با ایجاد انگیزه و حس رقابت در مدیران شهری سبب بروز و ظهور پروژه‌های خلاقانه و تاثیرگذار در شهرها می‌شود و با معیار قراردادن دسترسی همه جوامع به اطلاعات و تجارب در سراسر جهان و تاکید بر همه شمولی، توانسته است زمینه حضور فعال شهرهای کوچک مقیاس را فراهم کند.

او با بیان اینکه این جایزه علاوه بر توسعه دیپلماسی شهری، با فراهم کردن بستر لازم جهت بهره‌گیری از تجارب دیگر شهرها و ارائه راه‌کارهای موفق در حل چالش‌های شهری می‌تواند راهگشای مدیران شهری باشد، افزود: علاوه بر این با ایجاد انگیزه و حس رقابت در مدیران شهری سبب بروز و ظهور پروژه‌های خلاقانه و تاثیرگذار در شهرها می‌شود. خشت طلایی تهران با معیار قرار دادن دسترسی همه جوامع به اطلاعات و تجارب در سراسر جهان و تاکید بر همه‌شمولی، توانسته است زمینه حضور فعال شهرهای کوچک مقیاس را فراهم کند.

شهردار اردبیل افزود: در بخش گردشگری برنده اول طرح محور تاریخی - فرهنگی از همدان،طرح دوم بازگشت باغ‌ها از مسکو روسیه و طرح سوم مجموعه فرهنگی رازی از تهران هستند.

لطف اللهیان گفت: در بخش محیط زیست، پروژه توسعه دوچرخه‌سواری از تهران نفر اول و پروژه‌های پارک طبیعی ساند از کپنهاگ در دانمارک و پارک صد ساله چلالنگ کورن از بانکوک در تایلند دوم و سوم شدند.

او افزود: در بخش مربوط به سلامت، طرح کاهش پسماند (کاپ) از تهران نفر اول و پروژه‌های مسیر سلامت از اردبیل و باغ معلق سئولو از سئول در کره جنوبی دوم و سوم شدند.

شهردار اردبیل به مشارکت شهروندان و توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش نیز پروژه فروشگاه دست دوم فروشی از مونیخ در آلمان نفر اول و پروژه‌های برنامه‌های فرهنگی برج میلاد در دوران پاندمی کرونا از تهران و خیابان متعلق به شماست از لیسبون در پرتغال دوم و سوم شدند.

لطف اللهیان خاطرنشان کرد: در بخش نوآوری، فناوری و شهر هوشمند، شهر در دسترس از گدنیا در لهستان به عنوان پروژه اول جایزه را دریافت کرد و پروژه‌های مدیریت مکانیزه فضاهای پارک حاشیه‌ای از تهران و اپلیکیشن شهر من از مشهد دوم و سوم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار