حضور پررنگ دانش‌آموزان دختر ناحیه یک شهرری در جشنواره فرهنگی، هنری دختران امروز

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در مراسم بازدید ازستاد داوری دریافت آثار جشنواره فرهنگی، هنری دختران امروز از حضور ۶۸۶ اثر از سوی دانش‌آموزان دختر ناحیه یک ری در این جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور پررنگ دانش‌آموزان دختر ناحیه یک شهرری در جشنواره فرهنگی، هنری دختران امروز

محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در حاشیه بازدید از ستاد دریافت و داوری آثار جشنواره فرهنگی، هنری دختران امروز، به میزبانی اداره کل شهرستان‌های استان تهران، اظهار کرد: تقویت نقش دختران در ایجاد فضای بانشاط و سرشار از امید در خانواده، هویت‌یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران دانش‌آموز، بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران پساکرونا، انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب و تاثیرگذار از نقش دختران و خانواده در دوران عبور از کرونا، از اهداف این جشنواره است.
نوروزیان تصریح کرد: این جشنواره در دو رشته عکاسی، فیلم (مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ) با همکاری معاونت پرورشی و اداره فرهنگی و هنری نواحی و مناطق استانها برای دختران همه مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود که ناحیه یک ری با همکاری کارشناسی امور بانوان، با دریافت ۶۸۶ تعداد اثر از دانش‌آموزان دختر، در این جشنواره حضوری پررنگ دارد.
اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری دختران امروز به صورت مجازی همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در 15 بهمن‌ماه سال جاری انجام خواهد شد.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

​​

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار