بازدید ناظران وزارتی از مدارس ملارد

ملارد(پانا)- بازدید تیم نظارتی حوزه ستادی در راستای هدایت، ارشاد و شناسایی چالش ها و کمک به رفع مسائل مدارس انجام می گیرد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید ناظران وزارتی از مدارس ملارد

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ملارد با حضور ناظران وزارتی استانی از مدارس شهرستان ملارد بازدید و فرآیند آموزش مورد ارزیابی قرار گرفت.
طیب رضایی‌فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در حاشیه این بازدیدها ضمن اشاره به نظارت مستمر از فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس این شهرستان در طول سال تحصیلی تصریح کرد: از ۱۵ شهریور تا به امروز 4 هزار و 500 نفر روز در قالب ۴۷ گروه ارزیاب ۱۰۰% مدارس شهرستان ملارد را مورد ارزیابی و نظارت قرار دادند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پنج گروه از ارزیابان به مدارس شهرستان ملارد مراجعه کردند و روند آموزش مجازی، آموزش حضوری دانش‌آموزان بر اساس پروتکل‌های ارائه شده و دستورالعمل آموزش حضوری و اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از دانش آموزان بازمانده از تحصیل را مورد بررسی قرار دادند.
لازم به ذکر است، شاهرخ فرهادی از اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، علی محسنی از اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران صبح امروز در راستای بازدید‌های وزارتی در ملارد حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار