معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد:

خلاقیت عنصر مهم در تنوع و جذابیت برنامه‌های دهه فجر است

ملارد(پانا)- در نشست مجمع مربیان سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد، بسته‌های پیشنهادی دهه فجر مطرح شد.

کد مطلب: ۱۱۵۵۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت عنصر مهم در تنوع و جذابیت برنامه‌های دهه فجر است

به گزارش پانا، جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در مدارس ملارد، با حضور تعدادی از مربیان پیشتاز آموزش و پرورش ملارد در معاونت پرورشی و تربیت بدنی این اداره برگزار شد.

رضا حضرتقلی ضمن تشکر از زحمات همکاران در فضای مجازی طی دوران کرونا، پیرامون برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر گفت: خلاقیت در اجرای برنامه‌ها باعث زیبایی و جذابیت این آثار شده و مطمئنا دانش‌آموزان و همکاران ما، با استعداد و خلاقیت خود می‌توانند بهترین برنامه‌ها و آثار را خلق کنند.

او افزود: بسته پیشنهادی برای گرامیداشت دهه فجر، شامل ۷ برنامه است که مدارس می‌توانند بسته به ذوق، شرایط و امکانات خود، یک یا چند برنامه را اجرا کنند.

حضرتقلی ادامه داد: اجرای پانتومیم با هدف معرفی کتاب، دابسمش سرودهای انقلابی، پویش خنده‌شو با موضوع تعریف یک لطیفه‌ به خنده‌دارترین شکل ممکن، پویش بوسه بر بهشت با موضوع بوسه بر دستان پدر و مادر، خاطره‌بازی با موضوع عکسهای دوران مدرسه، عکس نوشته معرفی انسانهای ناب با معیار یاوران اصلی انقلاب و مسابقه عکس‌نوشته با هدف تکمیل عبارت من شهیدم اگر... از جمله این پیشنهادات است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: اجرای برنامه پرسش و پاسخ دانش‌آموزان از مسئولین و برنامه یاوران انقلاب بصورت مجازی هم از اهم فعالیت‌های این معاونت است.

گفتنی است این جلسه بصورت زنده در شبکه شاد و از کانال راهبران تربیتی ملارد پخش شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار