تعامل بخشداران، دهیاران و شورای روستاها با آموزش و پرورش افزایش یابد

فریمان (پانا)-فرماندار شهرستان فریمان عنوان کرد تعامل بخشداران، دهیاران و شورای روستاها با آموزش و پرورش افزایش یابد.

کد مطلب: ۱۱۵۳۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تعامل بخشداران، دهیاران و شورای روستاها با آموزش و پرورش افزایش یابد

عباسعلی صفایی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش ضمن اشاره به قیام خونین مردم قم در سال 1356 بیان کرد: بازمانده شدن دانش آموزان از تحصیل باعث افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود و برای حل این معضل آموزش و پرورش به همراهی تمامی دستگاه ها نیاز دارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش در ادامه اظهار کرد: دهیاری و شورای روستاها به علت شناخت بالا و تعاملات نزدیک با خانواده ها در تحقق این هدف متعالی بسیار تاثیرگذار هستند و تعامل خود را با آموزش و پرورش افزایش دهند و با برگزاری جلسات با خانواده ها سعی در ایجاد فرهنگ استفاده صحیح و درست از فضای مجازی در دانش آموزان داشته باشند.

در ادامه حسین عیدیان مدیر آموزش و پرورش ضمن تسلیت رحلت عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی اشاره کرد: علل اصلی بازمانده شدن دانش آموزان از تحصیل مشخص شده است و با بررسی ها و اقدامات انجام شده تعداد زیادی از دانش آموزان به عرصه تعلیم و تربیت و مدرسه بازگردانده شده اند اما به منظور افزایش نرخ گذار و نزدیک تر شدن دانش آموزان به مدرسه نیاز مبرم به حضور دهیاران و شوراها در این عرصه مهم داریم زیرا شناخت آن ها و تعامل آن ها با خانواده و مدرسه عامل اصلی موفقیت در این زمینه است.

در ادامه عبداله تیموری و محمدجواد جعفری بخشداران مرکزی و بخش قلندرآباد به استفاده از تمامی ظرفیت های دهیاران و شوراها در راستای کاهش نرخ دانش آموزان بازمانده از تحصیل تاکید کردند.

در انتها عباس عباس زاده معاونت آموزشی به اقدامات صورت گرفته در این راستا اشاره کرد و گفت: شناسایی علل اصلی بوجودآورنده این معضل اساسی و استفاده از ظرفیت های شورای آموزش و پرورش و بسیج همه امکانات باعث کاهش آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار