طبیعت زیبای دماوند

دماوند (پانا) - اینجا یکی از زیباترین شهرستان های ایران است و دیدنی ها و گفتنی های بسیاری دارد که از دیدن آنها لذت می‌برید.

کد مطلب: ۱۱۴۹۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
طبیعت زیبای دماوند

اینجا دماوند است . سرتان را که این طرف می‌کنید کوه دماوند و دشت شقایش آن را می‌بینی که کوه همچنان استوار تکیه‌گاه شقایق ها است . اینجا مکان خوبی برای عکاسی است زیرا لطافت گل را کنار استحکام کوه می‌بینی و این بسیار زیبا است.
سرت را که به آن طرف می‌چرخانی دریاچه تار را می‌بینی که همچنان آبی و زلال است و همچون مخملی آبی روی زمین افتاده و مردم طرفدار او هستند .
رسول خوبانی یکی از شهروندان دماوند در این باره در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت : من یک دماوندی هستم و به این افتخار می‌کنم. دماوند شهری بسیار زیبا است و قدمتی طولانی دارد. وجود درختان بید و رودخانه‌های پر آب و دریاچه‌های پویا و درختان سرسبز آب و هوای مطبوع و بسیار دلپذیر و خوبی به این منطقه زیبا و دل‌انگیز داده است و می‌توان گفت دماوند منطقه ای بسیار عالی برای گردشگری است.

او درباره گردشگری در دماوند توصیه‌هایی بیان کرد: به هموطنانم توصیه می‌کنم بعد از گذشت کرونا از کشور عزیزمان به این شهرستان زیبا آمده و از اماکن دیدنی اینجا و مخصوص برج شبلی که یکی دیگر از اماکن دیدنی شهرستان دماوند است و همچنین و از آب و هوای مطبوع این شهر لذت ببرند. اما امیدوارم بازدیدکنندگان همیار محیط زیست بوده و به این شهر آسیب نرسانده و از ریختن زباله و آسیب به محیط زیست و طبیعت دوری کنند.

خبرنگار دانش‌آموز : معصومه خوبانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار