کتاب‌های نویسنده فرهنگی شهرستان اسلامشهر به مقام معظم رهبری اهدا شد

اسلامشهر (پانا) - هر سه کتاب نویسنده آموزش و پرورش اسلامشهربا نگارش درصفحه اول ، تقدیم به پدر شهیدان و و سپس رهبر معظم انقلاب شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کتاب‌های نویسنده  فرهنگی شهرستان اسلامشهر به مقام معظم رهبری اهدا شد

سمیه مقصودی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزشگاه شهیده ناهید فاتحی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: کتاب‌های نگارش شده توسط من با عناوین آموزه‌های دینی عاملی برای انگیزه و شادکامی در دانش‌آموزان، همچو آفتاب از آسمان و از نوری تا حاج قاسم می‌باشد که دو کتاب با موضوع روایی و در ارتباط با شهدا و یک کتاب با موضوع علمی، پژوهشی است.

او در ادامه افزود: هر سه کتاب را در صفحه اول تقدیم به پدر شهیدم و سپس رهبر معظم انقلاب نمودم و یک نسخه از هر سه کتاب را برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرستادم که با عنایت و توجه ایشان روبه‌روشد و رهبری نیز یک جلد کتاب قرآن کریم و هدایای دیگر به من همراه با نامه‌ای از دفتر معاونت مردمی ایشان که در آبان 99 تنظیم شد و در چند روز گذشته برای من ارسال شد، اهدا نمودند و خدا را بسیار شاکرم که مورد توجه و عنایت ایشان قرار گرفت.

مقصودی تصریح کرد: اکنون من دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی هستم و دوست دارم بازهم برای دانش آموزان کشورم و برای ادامه راه شهدا کار کنم و از خداوند منان مدد می‌جویم تا یاری‌ام نماید بتوانم به وظیفه خود در قبال شهدا، پدرم در ادامه دادن راه آنان قدم بردارم.

خبرنگار: حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار