زنگ ورزش در خانه در بستر شبکه شاد در ناحیه دو شهر ری

شهر ری(پانا) - وبینار آموزش و پرورش با دبیران تربیت بدنی با حضور سرپرست معاونت پرورشی وتربیت بدنی و کارشناسان تربیت بدنی ناحیه دو شهر ری با موضوع افتتاحیه طرح زنگ ورزش در خانه در بستر شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ورزش در خانه در بستر شبکه شاد در ناحیه دو شهر ری

حجت عباسی سرپرست معاونت پرورشی وتربیت‌بدنی، در این جلسه ضمن تشکر از تلاش‌ها و مشارکت دبیران تربیت بدنی در اجرای طرح کوچ، بر اهمیت ورزش و تقویت سیستم ایمنی دانش‌آموزان و حفظ شادی و نشاط آن‌ها در این بحران تاکید کرد.
او در ادامه افزود: یکی از آموزش‌هایی که مورد نیاز جامعه است، تربیت‌بدنی و تحرک جسمی است که هم در سلامت جسمی و هم در قوای ذهنی در یادگیری دروس موثر است؛ بنابراین به همان میزان که به سایر دروس اهمیت می‌دهیم، درس تربیت بدنی را جدی گرفته و به آن اهمیت بدهیم.
میثم پارسه کارشناس تربیت بدنی ناحیه دو شهر ری، با برشمردن ورزش به عنوان پدیده‌ای اجتماعی که نقش مهمی در هدایت و شکوفایی استعدادها دارد، گفت: فضای مجازی می‌تواند یک محیط آموزشی مناسب برای ترویج سبک زندگی سالم، توسعه رشد جسمانی، فردی و اجتماعی باشد.

او در پایان از فعالیت همه دبیران قدردانی کرد و افزود: ان‌شالله تا پایان کرونا بتوانیم درس تربیت‌بدنی را بیشتر از گذشته پیگیری کنیم و ارتقاء دهیم.


خبرنگار: محدثه خلیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار