ساخت هشتمین پایگاه فوریتهای پزشکی در میاندوآب کلید خورد

ارومیه (پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از شروع ساخت پایگاه فوریتهای پزشکی تماما خیر ساز در محور تبریز- میاندوآب خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ساخت هشتمین پایگاه فوریتهای پزشکی در میاندوآب کلید خورد

حیدری با بیان اینکه ارتقاء و تقویت اورژانس های جاده ای یک ضرورت است افزود: این پایگاه گامی درمسیر خدمت رسانی بیشتر به مسافرین و مردم منطقه بوده و هم چنین پایگاه اورژانس در جاده ها نقش بسزایی در جلوگیری از فوت و انتقال به موقع مصدومان به بیمارستان دارند.

حیدری اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان میاندوآب به علت شرایط اقلیمی گذرگاه چندین استان محسوب می شود و هر ساله تعداد زیادی از مسافران به این شهرستان سفر کرده و یا عبور می کنند، و بخاطر حجم زیاد تردد وسایل نقلیه نیاز به استقرار یک پایگاه اورژانس جاده ای در ورودی شهر احساس می شد که این امر توسط خیرین گرامی شهرستان و همت دانشگاه علوم پزشکی استان میسر شد و همشهریان عزیز می توانند پس از اتمام و بهره برداری این پایگاه از خدمات پیش بیمارستانی استفاده کنند.

وی ادامه داد: پایگاه اورژانس جاده ای محور میاندوآب-تبریز در شرایط خاص هم می تواند کمکی برای پوشش جاده ای این منطقه باشد و هم می تواند این محور را بصورت یک کد پشتیبانی حمایت کند.

حیدری ارتقاء خدمات و فوریتهای پیش بیمارستانی را از اهداف اصلی اورژانس 115 اعلام کرد و گفت: ایجاد پایگاه جدید در شهر و محورهای مواصلاتی شهرستان در کاهش زمان حضور بر بالین مصدومان و بیماران و در نتیجه نجات آسیب دیدگان نقش بسزایی دارد.

گفتنی است در چند سال اخیر پایگاه فورت های پزشکی شهرستان میاندوآب از 3 پایگاه به 9 پایگاه افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار