مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

برگزاری دوره تربیت مدرس خبرگزاری پانا، تحول حوزه خبرنگاری دانش‌آموزی را در بردارد

تهران(پانا) - آموزش صحیح خبرنگاران دانش‌آموز در جهت انعکاس اخبار با محتوا از نقش بسزایی برخوردار است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره تربیت مدرس  خبرگزاری پانا، تحول حوزه خبرنگاری دانش‌آموزی را در بردارد

ابوالحسن قلیزاده مدیر سازمان دانش‌اموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در جریان برگزاری اولین جلسه دوره مقدماتی تربیت مدرس خبرگزاری‌ پانا که از طریق ویدئوکنفرانس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانها برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: در این دوره سعی کردیم با بهره‌مندی از ظرفیت کل استان جهت تربیت نیروهایی که قابلیت آموزش خبرنگاران دانش آموزی را داشته باشند، استفاده کنیم.

او در ادامه بیان کرد: پس از برگزاری این دوره آموزشی، مدرسین خبرگزاری‌پانا در شهرستانهای محل اقامت خود و مناطق همجوار می‌توانند نسبت به آموزش دانش آموزان علاقمند حضور در عرصه‌خبر و اطلاع رسانی اقدام کنند.

قلیزاده با ابراز رضایت از انعکاس خوب اخبار رابطان و دانش‌آموزان خبرگزاری ‌پانا در سطح شهرستانهای استان تهران تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای دوره‌های آموزشی مدرسین و دانش‌آموزان پانا تربیت رسانه‌ای در حوزه‌های تعلیم و ترییت، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... است و معتقدیم برگزاری دوره تربیت مدرس خبرگزاری پانا تحول حوزه خبرنگاری دانش‌آموزی را در بر دارد.

در ادامه نغمه مختاری رابط خبرگزاری ‌پانا اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران نیز در سخنانی با تقدیر از همراهی‌های خوب مدیر و سایر کارشناسان سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانها تأکید کرد: رابطان و دانش‌آموزان ما در سطح مناطق بیست و یک گانه شهرستانهای استان در زمینه انعکاس اخبار خوب و با محتوا در سطح قابل قبولی قرار دارند و برگزاری دوره تربیت مدرس و سپس دوره‌های دانش‌آموزی از نقش بسزایی در حوزه تربیت خبرنگار دانش‌آموزی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار