مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

توجه به محرومین و برقراری عدالت آموزشی از اهداف دستگاه تعلیم و تربیت است

شهرری(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در دیدار با امام‌جمعه خاورشهر گفت در دستگاه تعلیم و تربیت، توجه به محرومین و برقراری عدالت آموزشی ازاهداف و اولویت‌ها است و در این راه نیازمند حمایت ها و راهنمایی‌های شما علمای محترم هستیم.

کد مطلب: ۱۱۳۷۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
توجه به محرومین و برقراری عدالت آموزشی از اهداف دستگاه تعلیم و تربیت است

محسن‌ نوروزیان مدیر آموزش و ‌پرورش ناحیه یک ری، با حجت‌الاسلام و المسلمین یاسینی امام‌جمعه خاورشهر دیدار کرد و در خصوص همکاری‌های حوزه آموزش و پرورش، مسائل و مشکلات مدارس این منطقه صحبت کردند.

در این دیدار که رضا‌‌ ذوالفقاری معاون پشتیبانی و مالی، رحمت‌الله‌قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و منصور ‌نوری مسئول پشتیبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، نوروزیان را همراهی کردند، نوروزیان اظهار کرد: در دستگاه تعلیم و تربیت اولویت ما توجه به محرومین و برقراری عدالت آموزشی است و در این راه نیازمند حمایت‌ها و راهنمایی‌های شما علمای محترم هستیم.

او ضمن تشکر از پشتیبانی و حمایت‌های امام جمعه خاورشهر از دستگاه تعلیم و تربیت اظهار‌ کرد: آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری همواره در حوزه‌های پرورشی، آموزشی و علمی بسیار خوش‌ درخشیده و با توجه به کمبود‌هایی که در شهرستان وجود دارد گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است و همیشه شاهد حضور پرشور فرهنگیان و دانش‌آموزان در برنامه‌های مذهبی و اجتماعی شهرستان بوده‌ایم و به یاری خدا به رفع بقیه مشکلات نیز خواهیم پرداخت.

حجت‌الاسلام و المسلمین یاسینی گفت: دو مقوله مهم تعلیم و تربیت همواره در کنار هم بوده‌اند. جا دارد از تلاش‌ها و فعالیت‌های اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری که در سطح منطقه صورت گرفته است تشکر ‌کنیم و این ‌همه‌ تلاش و زحمت باید به‌خوبی در جامعه منعکس شود، امیدواریم شاهد موفقیت‌های بیشتری در همه حوزه‌های آموزشی، پرورشی و عمرانی در نهاد مقدس تعلیم و تربیت باشیم.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار