مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد:

«شور عاطفه ها»از ۲۲شهریورتا ۱۱مهر در استان زنجان برگزار می شود

زنجان (پانا) - رزمایش«شور عاطفه‌ها» با شعار" همدل می شویم برای مهربانی در مهر" و با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» در استان زنجان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
«شور عاطفه ها»از ۲۲شهریورتا ۱۱مهر در استان زنجان برگزار می شود

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در جلسه شورای مدیران این هفته گفت: یکی از مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار و دانش آموزان نیازمند بخش روستایی و شهری کمبود وسایل آموزش از راه دور در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا برای ادامه تحصیل است که کمیته امداد امام خمینی(ره) رویکرد جدید جشن عاطفه های امسال را برای تأمین نیاز این دسته از دانش آموزان قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان سه هزارو ۲۱۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند افزود: با توجه به تقارن«شور عاطفه‌ها» با ایام برگزاری رزمایش همدلی از روز شنبه ۲۲ شهریور ماه لغایت جمعه یازدهم مهرماه سال جاری به مدت ۲۱ روز این رزمایش با موضوع شور عاطفه ها باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: مردم استان زنجان در سال گذشته ۴۰میلیارد ریال در شور عاطفه ها کمک کرده اند و برنامه ریزی شده است امسال این مبلغ با مشارکت خیران و نیکوکاران به ۴۴میلیارد و ۷۶۰میلیون ریال افزایش یابد تا از طریق کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار در رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کنیم.

صفری با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: امسال به دلیل بیماری منحوس کرونا پایگاههای نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع آوری کمک های هم استانیهای خیر و نیکوکار ایجاد واکثریت کمک های مردمی از طریق شبکه های فضای مجازی و بصورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام می شود.

مدیر کل کمیته امداد استان به بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف استانی از جمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان و بانک ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها تاکید کرد.

صفری از آمادگی دفاتر ۱۴ گانه کمیته امداد و۱۰۹مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک های نقدی و کالایی مردم از جمله کیف وکفش و نوشت افزار و سایر ملزومات آموزشی هم استانیهای زنجانی خبر داد وافزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۴*۱*۸۸۷۷*با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱با شناسه ۸۸۰۳۱۸۶۶۶ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نزد صندوق امداد ولایت زنجان ،کمک‌های خود را برای تامین ملزومات آموزشی دانش اموزان بی بضاعت واریز کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار