برگزاری مراسم سوگواری محرم در هنرستان فنی و حرفه ای کوثر

تهران (پانا) - افسانه دردمندان، مدیر هنرستان کوثر معتقد است، برگزاری هیئت مذهبی در آموزشگاه باعث پیشرفت بعد شخصیتی و عبادی دانش آموزان می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۹۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم سوگواری محرم در هنرستان فنی و حرفه ای کوثر

افسانه دردمندان، مدیر هنرستان کوثر گفت: به لطف خدا و دعوت امام حسین (ع) با همکاری یکی از هیئت های مجاور تکیه امام حسین (ع) در محیط هنرستان برگزار شد و سال هاست که به لطف و عنایت پروردگار مراسم عزاداری محرم در محیط مدرسه ما برگزار می شود.

دردمندان ادامه داد: هدفی که در پشت صحنه این مراسمات نقش بسته، در واقع تقویت روح معنویت و اخلاق در دانش آموزان و پرورش انرژی هستی در آنان است و این مراسمات باعث پیشرفت بعد شخصیتی و عبادی دانش آموزان می شود.

وی درباره فعالیت های مدرسه در حوزه فرهنگی و مذهبی و اخلاقی گفت: ما به لطف خدا پیشتاز در امور خیریه و کمک به دانش آموزان بی بضاعت و ایتام مدرسه و حتی مدارس همجوار در منطقه هستیم. قبل از شیوع کرونا در پخت و پخش غذا به محله و افراد بی بضاعت فعالیت می کردیم ولی در حال حاضر به خاطر شرایط کرونا بسته های تغذیه و پک های بهداشتی توزیع می کنیم. امید است که این بیماری بهبود پیدا کنید و ممنوعیت های ما برای پخش بسته های کمکی کم شود تا بتوانیم به نحو احسنت به این خانواده های دردمند کمک کنیم.

افسانه دردمندان، مدیر هنرستان فنی و حرفه ای کوثر در گفت و گو با پانا درباره اهداف خود گفت: هدف اصلی شاخه فنی و حرفه ای تربیت تکنسین ماهر است، اما ما همان طور که در سوابقمان ثبت شده هدفمان تربیت یک انسان موفق در جامعه است.

شاخص های مورد نظر کادر هنرستان کوثر در مرحله اول بالا بردن پرچم موفقیت روحی و روانی دانش آموزان است و هدف ما تربیت همه ابعاد تربیتی است که به دنبال آن آینده ای بهتر برای این جامعه شکل می گیرد.

مبینا سبزه علی، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار