تجلیل حوزه قضایی از خبرنگاران بخش خشت

خشت و کمارج (پانا) - رئیس حوزه قضایی بخش خشت عنوان کرد در جامعه خبرنگار وظیفه آگاه‌سازی افکار عمومی را دارد که در پی آن سواد و دانش تشخیص مشکلات و درک رویدادهای جامعه برای مردم آسان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۱۴۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل حوزه قضایی از خبرنگاران بخش خشت

حسین حسن‌زاده ضمن تبریک اعیاد دهه امامت و ولایت و روز خبرنگار گفت: اگر خبرنگار نباشد جامعه هیچ‌وقت به حد تعالی و بالندگی خود نخواهد رسید اگر خبرنگار نباشد گردش اطلاعات در بین افراد عادی هرگز انجام نخواهد شد.
او ادامه داد: حرفه خبرنگاری چندین حُسن برای جامعه دارد که اولین حُسن آن بالابردن سطح دانش و اطلاعات مردم از وقایع و رویدادهای موجود جامعه است که این به رشد و تعالی و تکامل جامعه کمک می‌کند.
او خبرنگاران را پل ارتباطی بین افکار عمومی و مسئولان دانست که انتقادها، نظرات و دیدگاه‌های مختلف را به مسئولان انتقال می‌دهند، مسئولان هم باید انتقادپذیر باشند و خبرنگار را نماینده افکار عمومی بدانند.
حسن زاده در ادامه گفت: اگر خبری منتشر می‌شود مسئولان بجای جبهه‌گیری باید به دنبال بررسی آن خبر و مرتفع کردن مشکلات مطروحه در خبر باشد چون خبرنگارها مسئله و دیدگاه شخصی خود را بیان نکرده‌اند و درد جامعه را بیان کرده اند و دنبال آن هستند که دردی از جامعه مرتفع شود.

حسن‌زاده ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار از جمله شهید آوینی و شهید محمود صارمی و دیگر همراهان، خبرنگاران را افراد صدیق جامعه دانست که مشکلات را به سمع و نظر مسئولان می‌رسانند.
حسن‌زاده دومین حُسن وجود خبرنگاران درجامعه را گردش آزاد اطلاعات درجامعه دانست.
درپایان با اهداء لوح تقدیر از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار