رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان خبرداد

اجرای طرح تحولی « مدرسه کانون تربیتی محله» در10درصد مدارس استان

سنندج(پانا)- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کردستان از اجرای طرح تحولی « مدرسه کانون تربیتی محله» در10درصد مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۹۸۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، ایوب فیض پور با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق سند تحول بنیادین و باتوجه به ابلاغ « بسته های اجرایی تحول آفرین» توسط مقام عالی وزارت، طرح« مدرسه کانون تربیتی محله» در 10درصد مدارس استان کردستان پیش بینی و جهت اجرا به کلیه شهرستان ها و مناطق تابعه ابلاغ شده است.

فیض پور با بیان اینکه بسته های اجرایی تحول آفرین به عنوان نقشه راه کلیه برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها و اصلی ترین برنامه های اجرایی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 1400-1399 است؛ براجرای دقیق این طرح تاکید کرد.

وی کاهش فاصله بین جامعه و مدرسه و تعامل اثر بخش آن ها با هم، ارتباط بین یادگیری های مدرسه و زندگی اجتماعی، تبدیل مدرسه به کانون پیشرفت محله و افزایش مشارکت عوامل اثربخش بیرونی در امور آموزشی و پرورشی مدارس را از اهداف کلی این طرح عنوان کرد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان ادامه داد: این بسته تحولی طی 5 سال براساس زمانبندی پیش بینی شده در تمام دوره های تحصیلی قابلیت اجرایی دارد.

لینک دانلود کتاب بسته های تحول آفرین وزارت آموزش وپرورش

https://medu.ir/portal/fileLoader.php?code=3b3996db088d2f278c258e1593501457

صفحه 161تا 170 مربوط به طرح تحولی "مدرسه کانون تربیتی محله" انجمن اولیا و مربیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار