ضد عفونی روزانه حوزه‌های امتحانات نهایی مانه وسملقان

کارشناس حراست آموزش وپرورش مانه وسملقان از انجام عملیات ضد عفونی حوزه‌های امتحانات نهایی شهرستان قبل و بعد از برگزاری با همت گردان امام حسین (ع) خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۸۸۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ضد عفونی روزانه حوزه‌های امتحانات نهایی مانه وسملقان

به گزارش پانا ، مجید شادمهر کارشناس حراست آموزش وپرورش شهرستان گفت بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارز با کرونا و بخشنامه وزارتی برگزاری امتحانات نهایی خردادماه، حوزه‌های آزمون باید قبل و بعد از حضور دانش آموزان ضدعفونی شوند.

وی افزود در همین زمینه، با همکاری و تلاش نیروهای گردان امام حسین (ع) ، عملیات گندزدایی حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی خردادماه یک روز قبل از حضور دانش آموزان در حوزه ها و سالن ‌های برگزاری امتحان آغاز شد.

شادمهر با اشاره به این مطلب که خانواده‌ها نگران نبوده و دانش آموزان با فراغ بال در حوزه‌ها حضور یابند تصریح کرد پس از خروج دانش آموزان و کلیه عوامل از حوزه ها، فضای فیزیکی حوزه‌ها برای حضور دانش آموزان در امتحان بعدی آماده و ایزوله می‌شود.

وی همچنین در پایان بیان داشت این عملیات طی یک برنامه زمان بندی شده و منظم با هدف سلامت و پاکسازی مدارس در آستانه برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم شهرستان آغاز و تا ۱۵ تیرماه به مدت یک ماه صورت می‌پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار