ارسال2300 دست تجهیزات آموزشی، اداری و ورزشی به مدارس خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- با مشارکت استانداری، آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی 2 هزار و 300 عدد از تجهیزات اداری، آموزشی، کمک آموزشی و ورزشی به ارزش بیش از 3 میلیارد و 70 میلیون تومان با اولویت مدارس شبانه روزی، به مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان ارسال شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ارسال2300 دست تجهیزات آموزشی، اداری و ورزشی به مدارس خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، صبح امروز در آیین توزیع این تجهیزات گفت: تجهیزات خریداری شده شامل سیستم رایانه، پتو، تشک، جارو برقی، ماشین لباس شویی، یخچال، کمد، میز و صندلی دانش آموزی، صندلی امتحانی، دستگاه فتوکپی، کیت ابتدایی، و ویدئو پروژکتور است.

محمدعلی واقعی، با اشاره به نگاه ویژه استاندار خراسان جنوبی به مسائل تعلیم و تربیت آینده سازان انقلاب در خراسان جنوبی، تصریح کرد: تاکنون مبلغ سه میلیارد ریال وجه نقد و دو میلیارد و پانصد میلیون ریال در قالب خرید تجهیزات برای مدارس شبانه روزی استان و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان از سوی استاندار محترم اختصاص داده شده است.

او، از کمک به حذف مدارس کانکسی، حذف مدارس خشت و گلی و حذف بخاری های غیر استاندارد از مدارس به عنوان سه اقدام ارزشمند استاندار خراسان جنوبی در سال تحصیلی جاری یاد کرد و ادامه داد: تخصیص اعتبار لازم جهت خرید تجهیزات گرمایشی استاندارد، گسترش فضای خوابگاهی مدارس شبانه روزی استان، فراهم کردن زیرساخت ها برای برخورداری دانش آموزان روستایی و عشایری از بستر فضای مجازی با اتصال بیش از یکصد مدرسه روستایی به اینترنت، از دیگر اقدامات استاندار محترم در حوزه تعلیم و تربیت به شمار می رود.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به خرید 936 عدد صندلی دوره متوسطه، صندلی و میز دوره ابتدایی، دستگاه فتوکپی، ویدیو پروژکتور،صندلی کارمندی و سیستم رایانه توسط اداره کل آموزش و پرورش ابراز کرد: از اول ماه مبارک رمضان رزمایش زیبا و مقدس کمک های مومنانه برای کمک به دانش آموزان محروم، به طور خودجوش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

واقعی خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش جوانان نیز 7 ست ورزشی شامل میز تنیس، دارت و فوتبال دستی به ارزش هر بسته 3 میلیون تومان خریداری و به مدارس استان هدیه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار