فولادوند: باید از همه ابزار ها برای توسعه پیش دبستانی استفاده شود

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در شورای پیش دبستانی آموزش و پرورش شهر تهران از اهمیت توسعه پیش دبستانی ها به عنوان یک کار فرهنگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: باید از همه ابزار ها برای توسعه پیش دبستانی استفاده شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌و پرورش شهر تهران، صبح امروز جلسه شورای پیش دبستانی با حضور فولادوند، مدیرکل و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این جلسه توسعه پیش دبستانی ها را یک کار فرهنگی دانست و اظهار کرد: امنیت شغلی حایز اهمیت است و توسعه اقتصادی و فرهنگی را در پی دارد و خلاقیت ایجاد می کند.

عبدالرضا فولادوند با تاکید بر برگزاری نشست با بهزیستی و شهرداری برای حمایت از مناطق محروم افزود: مراکزی که جابه جایی ندارند و مجوز راه اندازی گرفته اند، نیاز به صدور مجوز جدید نخواهند داشت و باید با سرعت بخشیدن به صدور مجوزها به صورت جمعی و آسیب شناسی امور؛ در راستای حذف موانع و ایجاد ارتباط با مراکز پیش دبستانی سایر نهادها و دستگاه ها برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به توجه به کیفیت و ثبت تجربه زیسته مربیان و توانمندسازی مربیان و اولیا ادامه داد: سرفصل های استاندارد و علمی را تعریف کنیم و مربیان را آموزش دهیم تا گام موثری برداریم؛ زیرا آموزش های ضمن خدمت و انجمن های علمی برای توانمندسازی مربیان بسیار مهم هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت گفت: ابتدایی پایه است و پیش دبستان پایه ابتدایی است؛ 104 هزار نوآموز در تهران داریم که می بایست از همه ابزارها برای توسعه پیش دبستانی استفاده شود و با ایجاد ارتباط حسنه با مراکز پیش دبستانی سازمان هایی غیر از آموزش و پرورش و تسهیل اخذ مجوز به ارتقای کمی و کیفی توسعه مراکز پیش دبستانی همت بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار