مدیرعامل درمانگاه فرهنگیان استان زنجان:

راهبرد اصلی درمانگاه فرهنگیان در دوره جدید، ارائه خدمات مطلوب، متنوع ،جلب رضایت فرهنگیان و پرهیز از نگاه تجاری است

زنجان (پانا) - مدیرعامل درمانگاه فرهنگیان استان زنجان گفت، راهبرد اصلی ما در دوره جدید، ارائه خدمات مطلوب، متنوع ،جلب رضایت فرهنگیان و پرهیز از نگاه تجاری است.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
راهبرد اصلی درمانگاه فرهنگیان در دوره جدید، ارائه خدمات مطلوب، متنوع ،جلب رضایت فرهنگیان و پرهیز از نگاه تجاری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن زنگنه، مدیر عامل درمانگاه فرهنگیان استان در مصاحبه با واحد خبر روابط عمومی، از گسترش و ارتقای خدمات و تسهیلات این درمانگاه برای فرهنگیان و خانواده های آنان خبر داد و اظهار کرد: درمانگاه فرهنگیان استان زنجان از 1376 با هدف ارائه خدمات به خانواده بزرگ فرهنگیان راه اندازی شد.

زنگنه هم اکنون خدمات ارائه شده را در دو بخش عمومی و تخصصی در حوزه های پزشکی و دندانپزشکی عنوان کرد و گفت: در بخش پزشکی این درمانگاه، خدماتی از قبیل پزشک عمومی، متخصص زنان و زایمان، متخصص کلیه و مجاری ادارای، متخصص گوش و حلق و بینی، فیزیوتراپی، بینایی سنجی، مامایی، مشاوره، پرستاری، تزریقات، حجامت، سرم تراپی و داروخانه ارائه می شود.

وی اظهار کرد: با عنایت به تحول در مدیریت استان و نغییر نگرش ایجاد شده مبنی بر ((حداکثر خدمات با کیفیت، حفظ شان وکرامت همکاران با حداقل دریافتی)) افزود: در کلینیک دندانپزشکی، ارائه کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی توسط پزشکان مجرب عمومی و متخصص اعضای هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی با بالاترین کیفیت، در بخش های مختلفی مانند دندانپزشکی کودکان، رادیولوژی دندان، ترمیم و زیبایی، درمان ریشه، جراحی فک و صورت و ایمپلنت، ارتودنسی، پروتزهای دندانی و نیز تشخیص بیماری های دهان و دندان به عموم همشهریان و با شرایط و تسهیلات خاص برای فرهنگیان عزیز شاغل و بازنشسته و خانواده های شریف آنان همه روزه در نوبت صبح و عصر و روزهای جمعه صبح انجام می پذیرد.

زنگنه در ادامه ضمن قدردانی از مساعدت ها و حمایت های رفیعی، مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان از برنامه های توسعه محور درمانگاه بخصوص ارتقا و تنوع بخشی خدمات درمانگاه به فرهنگیان استان، اظهار کرد: در سال 1398 دستگاه تصویر برداری دندانی پانورکس (O.P.G) به مبلغ بیش از سه ملیارد ریال خریداری شده است که از محل درآمدهای درمانگاه و مساعدت های اداره کل آموزش و پرورش استان تهیه و بهره برداری خواهد شد و از این نوع دستگاه تعداد محدودی در استان وجود دارد.

مدیر عامل درمانگاه فرهنگیان استان خدمات ارائه شده به فرهنگیان استان را حول محور های ذیل عنوان کرد:

1) ارائه خدمات دندانپزشکی باتخفیف 15 درصد یا به صورت اقساط (کسر از حقوق) برای فرهنگیان و خانواه های آنان.

2) ویزیت رایگان پزشک عمومی، پزشکان متخصص و فیزیوتراپی برای فرهنگیانی که داری بیمه تکمیلی هستند.

3)خرید یک دستگاه آمبولانس وانا-تیپ B در سال 1397 با هزینه 160 میلیون تومان از محل درآمدهای درمانگاه فرهنگیان که انتقال بیماران فرهنگی برای بیمارانشان در داخل شهر زنجان به صورت رایگان می باشد.

4)ایجاد فضایی بسیار مناسب و استاندارد و در بهترین نقطه مرکزی شهر با تجهیزات و امکانات مناسب به فرهنگیان تعمیر و بازسازی و آماده سازی طبقات همکف و اول ساختمان درمانگاه دندانپزشکی در سال 1397 به منظور انتقال و تجمیع درمانگاه عمومی و دندانپزشکی انجام شد.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مساعدت ها و حمایت های تمامی مدیر ان کل گذشته و اعضای شورای استانی درمانگاه، افزود: در مدت یکسال گذشته جلسات شورای درمانگاه به صورت مرتب برگزار شده و بسیاری از مشکلات درمانگاه حل و فصل شده است.

زنگنه در پایان این گفتگو، ضمن اعلام آمادگی برای استفاده از نظرات، انتقادات و پیشنهادات همکاران فرهنگی، گفت: این مجموعه متعلق به فرهنگیان شریف استان است و یقیناً نقطه نظرات، راهنمایی ها و راهکارهای همکاران گرامی در زمینه کیفیت و نحوه ارائه خدمات راهنمای ما است در این راستا شماره های 33330078و33326604 -33366066-33366166 و آدرس zanganehassan@gmail.com جهت ارتباط با مدیرعامل درمانگاه اعلام می شود.

شایان ذکر است جمع تخفیف های دو درمانگاه عمومی و دندانپزشکی در سال 98 جهت هزینه های درمانی برای همکاران محترم فرهنگی مراجعه کننده به درمانگاه فرهنگیان استان 3,943,508,330 ریال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار