پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر بمناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

اسلامشهر (پانا) - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به جوانان غیور و متدین ایران اسلامی بویژه جوانان سرافراز شهرستان اسلامشهر تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۴۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر بمناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان اسلامشهر متن پیام قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهربه شرح ذیل است:

جوانان ایران اسلامی الگوی برتر خود را در حضرت علی اکبر (ع) که آئینه تمام نمای نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) می باشد؛یافته و پرتوی از نور مهر وجود او را در تاریخ انقلاب اسلامی خود به نظاره نشسته است.

جوانان بدون شک مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه های ایران اسلامی هستند که می توانند آینده موفقیت آمیز ایران اسلامی را در عرصه های جهانی تضمین کنندوجوانی بهترین، فعال ترین و شاداب ترین دوره عمر هر انسانی است.

حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو برای جوانان ایران اسلامی است و انتظار می رود جوانان عزیز در زندگی خود آن حضرت را الگوی خود قرار دهند.

اینجانب ضمن بزرگداشت و تبریک این روز خجسته و ضمن عرض خداقوت و تقدیر از تلاشگران عرصه سلامت کشور پزشکان ، پرستاران و کادر درمان ،فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ص) و روز جوان را تبریک و تهنیت عرض نموده و صمیمانه‌ترین تبریک را نثار روحیه بلند و همت والا و تلاش جوانان برومند ایران اسلامی در راه رسیدن به قله‌های عظمت ملت مسلمان ایران می‌نمایم.

توفیق و موفقیت روز افزون تمامی مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی بویژه جوانان غیور و سرافراز کشورمان را در ظل عنایات خاص حضرت ولی عصر(عج) و زعامت و رهبری نایب برحق امام زمان(عج) حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را از درگاه ایزد منان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار