دستگیری قاتلین موبایل فروش اسلامشهری

اسلامشهر (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر از آغاز رسیدگی به پرونده قتل جوان موبایل فروش اسلامشهری در هفته جاری و خارج از نوبت خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری قاتلین  موبایل فروش اسلامشهری

دوسارق با توجه به خلوت بودن خیابانهای اسلامشهر که به علت شیوع کرونا ویروس می باشد،با کشیدن نقشه ای اینترنتی و با واریز یک میلیون تومان به حساب صاحب مغازه موبایل فروشی در خیابان آیت الله کاشانی اسلامشهر درروز پنجشنبه هشتم فروردین 99 فروشنده رامتقاعد می کنند که روز جمعه ساعت ۹ صبح مغازه خودرو باز کند و موبایلی که میخواهند را بخرند.

درروز جمعه نهم فروردین صاحب موبایل فروشی مغازه خودرا باز می کند و بخاطر اینکه اداره اماکن شهرستان متوجه باز شدن مغازه نشودبا هر دو سارق را به داخل مغازه هدایت کرده و کرکره رو پایین می کشد.

بعد از اینکه صاحب مغازه درب گاو صندوق رو باز می کند که گوشی را تحویل دهد سارقین با چاقو تهدید می کنند که همه گوشی ها رو داخل نایلون بریزد و از آنجایی که صاحب مغازه شوکر همراه داشت ناگهان دو سارق چاقو را به گردن او فرو می کنند و شاهرگ او پاره میشود، و سپس با دو تا نایلون پر از موبایل فرار می کنند.

صاحب مغازه موبایل فروشی داخل مغازه نقش بر زمین بودکه یک رهگذرهنگام عبور از جلوی مغازه متوجه صدای کمک خواستن اومی شود و بعد از اینکه به همسایه ها اطلاع میدهد، کرکره مغازه را بالا می کشند و او را به بیمارستان انتقال می دهند، اما او شنبه دهم فروردین 99در بیمارستان فوت کرد.

نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر بلافاصله چند دقیقه بعد از متواری شدن در خیابانهای اسلامشهر با در دست داشتن اطلاعات اولیه به تعقیب سارقین می پردازند ودر این راستا به افرادی بر می خورند که لباس خونی ودو نایلون پر از گوشی هم همراه داشتند، که با دیدن مأمورین ،سارقین پا به فرار می گذارند، اما در نهایت با شلیک هوایی پلیس دستگیر می شوند.

سارقین ۳نفر بودند که یک نفر جلو در کشیک می داد و سن سارقین ۲۴ سال بود.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: در شرایط فعلی که مردم درگیر بیماری کرونا ویروس هستند خیلی جدی تر از همیشه با کسانی که بخواهند نظم و امنیت منطقه را به هم بریزند برخورد می‌کنیم و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

او در ادامه با اشاره به اینکه حکم مورد تقاضا برای قاتل اعدام خواهد بود، گفت: مجازات متهمان این پرونده هشدار به کسانی است که می‌خواهند از شرایط موجود سوء استفاده کنند.

مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر نیزدر جمع خبرنگاران از بازداشت 3نفر در ارتباط با حادثه قتل موبایل فروش اسلامشهری خبر داد و بیان کرد: هر سه سارق اینترنتی که از خلوتی خیابان آیت الله کاشانی اسلامشهر سوء استفاده کرده بودند و باعث قتل یکی از کسبه این خیابان شدند دستگیر شدند.

فرماندار اسلامشهر ضمن تسلیت به خانواده این مقتول از عموم شهروندان و کسبه هوشیاری کامل در این ایام حساس را خواستار شد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار