انتشار بیش از ۱۶۰ محتوای مجازی معرفی جاذبه های گردشگری آذربایجان شرقی
تبریز(پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از انتشار بیش از ۱۶۰ محتوای مجازی معرفی جاذبه های گردشگری استان در راستای توسعه تبلیغات گردشگری در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزهزاده با اشاره به اینکه توسعه گردشگری مجازی و غنیسازی اوقات فراغت جامعه به واسطه ارائه محتوایی در قالب دانش گردشگری از مهمترین اهداف این اداره کل در شرایط کنونی کشور است، ادامه داد: « با توجه به شرایط موجود کشور پس از شیوع بیماری کرونا و توقف الزامی فعالیتهای حقیقی و عملی گردشگری، با عنایت بر رویکرد وزارت میراث فرهنگی مبنی بر ایجاد هشتگ مانور تبلیغات گردشگری در فضای مجازی، اداره کل میراث فرهنگی استان در راستای توسعه این حوزه بصورت گسترده به معرفی جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان به صورت مجازی می پردازد.»
او ادامه داد: «غلبه بر شیوع بیماری کرونا با قطع زنجیره انتقال و استقرار هموطنان در خانه میسر خواهد بود، به همین منظور اداره کل میراث فرهنگی استان از دهه پایانی سال ۹۸ تا امروز ۹ فروردین ۹۹، در راستای غنی سازی اوقات فراغت و ترغیب عمومی به حضور در خانه با همراهی بخش خصوصی گردشگری و حوزه رسانه اقدامات متعددی را صورت داده است.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در ادامه به اقدامات انجام گرفته در این حوزه اشاره کرد و گفت: «اداره کل میراث فرهنگی استان با انتشار بیش از ۱۲۰ مورد گزارش تصویری، ۳۲ عنوان کلیپ معرفی و ۱۰ عنوان تور مجازی از جاذبه های گردشگری استان در تلاش بوده تا فرصتی مناسب را برای توسعه گردشگری مجازی و بهرهمندی گسترده علاقهمندان به ظرفیت های غنی فرهنگی و گردشگری استان فراهم سازد.»
حمزهزاده در خاتمه خاطر نشان کرد: «خوشبختانه اجرای این اقدام در کانالهای پیامرسان پر مخاطب، وبسایت اداره کل و همچنین وبسایت "ویزیت ایران" بازتاب قابل توجهی داشته، بطوریکه در کانالهای خبری و فرهنگی منطقه بصورت گسترده انتشار یافته و مورد استقبال هموطنان قرار گرفته است.»
ارسال دیدگاه