مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی 130 نفر و فوتیها 12 نفر اعلام شد

تبریز(پانا) -  صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: روز هیجدهم اسفند ماه نود و هشت تست 23 نفر مبتلا به بیماری کرونا مثبت اعلام شد و با فوت یک نفر دیگر ، شمار فوتی های بیماری کرونا در استان آذربایجان شرقی به 12 نفر رسید.

کد مطلب: ۱۰۲۸۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مبتلایان به کرونا  در آذربایجان شرقی 130 نفر و فوتیها 12 نفر اعلام شد

او افزود: در طول 24 ساعت گذشته 23 نفر به مجموع آمار مبتلایان به این بیماری افزوده شده است و شمار مبتلایان کرونا درآذربایجان شرقی به 130 نفرافزایش یافته است .
او با اشاره به سن افراد مبتلا گفت : جوان‌های ۲۳ تا ۲۹ ساله هم با مشکلات تنفسی در بخش‌ها بستری هستند؛ ولی باز هم مردم بیماری را جدی نگرفته اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر ضرورت ماندن در خانه و جدی گرفتن هشدارهای بهداشتی و بیماری کرونا افزود: اخبار خوبی از بازار تبریز، اماکن عمومی و فروشگاه‌های بزرگ به گوش نمی‌رسد، مردم برای درک حال بیماران، لحظاتی را در نظر بگیرند که نمی‌توانند نفس بکشند.
صومی با بیان اینکه در بانک‌ها و شهرداری‌ها ازدحام جمعیت گزارش می شود، ادامه داد: جلسه ستاد دانشگاهی برگزار شده است و جلسه ستاد استانی نیز فردا ظهر برگزار و تصمیمات جدیدی در جلسه استانی نهایی می شود که در صورت نیاز جهت رعایت ابلاغ میگردد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در پایان سخنانش خطاب به مردم تاکید کرد: تجمعات جمعیتی را به حداقل برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار