استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت دهه فجر:

عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران، ناشی از حضور حماسی مردم در تمامی صحنه‌هاست

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عزت و اقتدار انقلاب را ناشی از حضور حماسی مردم در تمامی صحنه‌ها دانست و تأکید کرد که ملت ایران همچنان پای‌بند آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۰۱۹۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران، ناشی از حضور حماسی مردم در تمامی صحنه‌هاست

متن پیام محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

انقلاب اسلامی ایران در سال 1342 با رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) جوانه زد و در بهمن سال 13۵۷، با نصرت الهی، وحدت مردم و جان‌فشانی شهدای انقلاب به بار نشست. نهال انقلاب اسلامی امروز بعد از چهل و یک سال، به درختی تناور تبدیل شده است که ثمرات بی‌بدیل آن در سطح منطقه و جهان خودنمایی می‌کند.

انقلاب اسلامی، ملت ایران را از زیر یوغ استکبار و استبداد شاهنشاهی رها ساخت و کرامت، استقلال و آزادی واقعی را برای آنها به ارمغان آورد. این انقلاب، دست چپاول‌پیشگان و غارت‌گران را از منابع سرشار ایران عزیز کوتاه کرد و به همین خاطر است که از اولین روزهای پیروزی، با انواع توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشارها مواجه بوده است. اما به یاری خداوند، مقتدرتر از همیشه ایستاده و با پشت سر گذاشتن دوران‌های سخت، در گام دوم خود، به مرحله تمدن‌سازی رسیده و به پشتیبان و الگوی ملت‌های منطقه تبدیل شده است.

عزت و اقتدار انقلاب اسلامی، ناشی از حضور حماسی مردم در برهه‌های حساس بوده است؛ همواره خروش این مردم بوده که دشمنان را از فکر دست‌اندازی به این آب و خاک مایوس کرده و توطئه‌های آنان را نقش بر آب ساخته است.

به یقین، ملت نجیب ایران امسال نیز همانند سال‌های گذشته، با حضور پرشور و باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نشان خواهند داد که به‌رغم مشکلات ناشی از تحریم‌ها و دشمنی‌ها و برخی کاستی‌های موجود، با همان شور و شوق روزهای نخستین، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

امسال بخشی از ثمرات انقلاب اسلامی را در قالب هزاران پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در اقصی نقاط میهن عزیز اسلامی شاهد خواهیم بود. در استان آذربایجان شرقی نیز 1356 پروژه به ارزش شش هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. پیش از این نیز در دو سفر رئیس جمهور محترم به استان در سال جاری، بیش از ۲۴ هزار میلیارد تومان پروژه تقدیم مردم استان شده است.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت، فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مردم استان تبریک می‌گویم و توفیق همه مسئولان و کارگزاران نظام را در خدمت‌گزاری بیشتر و شایسته‌تر به ملت بزرگ ایران آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار