یاسرهاشمی: هاشمی رفسنجانی از افراطی گری به دور بود و درتمامی امور به اعتدال و میانه روی اعتقاد داشت

اسلامشهر(پانا) - مراسم گرامیداشت ساروز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی با حضور،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی، شهردار منطقه هفده تهران،فعالان سیاسی ،مسئولین ارگانها و نهادهاواصحاب رسانه شهرستان اسلامشهردرتالار فانوس شهراسلامشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
یاسرهاشمی: هاشمی رفسنجانی از افراطی گری به دور بود و درتمامی امور به اعتدال و میانه روی اعتقاد داشت

دراین مراسم مسعود مرسلپور فرمانداراسلامشهرباگرامیداشت ایام فاطمیه(س) شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی،ادای احترام به جان باختگان سانحه هوایی و سومین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد:سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و آیت الله هاشمی رفسنجانی ازوجوه مشترکی برخوردار بودند.

اودرادامه عناوین خصلتهای مشترک راجهانی بودن وجهانی اندیشیدن،وفاداری به نظام،انقلاب اسلامی وخون شهدا،مردمی بودن،برخورداری از بصیرت و ولایتمداری،توجه به اصل نظام و رهبری و مواضع سرسخت درمقابل دشمنان ایران اسلامی برشمرد.

فرماندار اسلامشهر سیاستگذاری،برنامه ریزی و تصمیم گیری هر دو شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه حضور سردار سلیمانی در جبهه مبارزه با داعش را از دیگر ویژگی‌های آنان دانست و خاطر نشان کرد:حضور خود جوش و میلیونی مردم در مراسم تشییع این دو بزرگوار نشان از علاقه مردم به آیت الله هاشمی رفسنجانی و سردار حاج قاسم سلیمانی است.

در ادامه یاسرهاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز درسخنانی مقارن دانستن سالگرد درگذشت پدر خود با ایام فاطمیه(س)را مهم دانست و افزود: مرحوم هاشمی رفسنجانی در تمامی طول زندگی پربرکت خود با تفاسیر آیات قرآن کریم درتبیین شخصیت و اندیشه حضرت فاطمه زهرا (س) از نقش بسزایی برخوردار بود.

او درادامه بیان کرد: مرحوم هاشمی رفسنجانی از افراطی گری به دور بود و در تمامی امور به اعتدال و میانه روی اعتقاد داشت و مراسم تشییع او و سردار سلیمانی در این زمان نشان از مردمی بودن آنان بود که به وحدت جامعه منجر شد و فرصت خرابکاری را از دشمن گرفت.

خبرنگار: فاطمه قدم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار