فرماندار شهرستان پارس‌آباد:

سرشماری عمومی کشاورزی، پایه برنامه‌ریزی و مطالعات این حوزه است

اردبیل (پانا) - فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: سرشماری کشاورزی، پایه و اساس مطالعات و برنامه‌ریزی کشوری قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۵۱۱۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
سرشماری عمومی کشاورزی، پایه برنامه‌ریزی و مطالعات این حوزه است

جابر جهانبین در جریان بازدید از ستاد اجرایی سرشماری مستقر در جهاد کشاورزی پارس‌آباد از پیش‌بینی تجهیزات و امکانات و آموزش نیروهای مورد نیاز برای آغاز عملیات اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی در ۱۲ آبان خبر داد و گفت: سرشماری کشاورزی، پایه و اساس مطالعات و برنامه‌ریزی کشوری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سرشماری عمومی کشاورزی از هر ۱۰ سال برای جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات حوزه کشاورزی اجرا می‌شود، گفت: اطلاعات سرشماری در جهت برنامه‌ریزی‌های کلان و عمران و توسعه روستایی و کشاورزی و افزایش بهره‌وری از منابع آب و خاک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر اجرایی سرشماری پارس‌آباد افزود: با عنایت به اینکه این شهرستان به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور از اهداف مهم سرشماری کشاورزی خواهد بود، دقت در اجرای این طرح برای آینده شهرستان بسیار بااهمیت است.

جهانبین از تمام دستگاه‌های اجرایی خواست تا در اجرای دقیق این سرشماری با جهاد کشاورزی و مرکز آمار ایران همکاری کرده و اهمیت سرشماری را برای کشاورزان بیان کنند.

خبرنگار : دانش‌آموز: آینازشاهی, اسرا فاتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار