برگزاری آیین شور عاطفه‌ها با شعار «مشق همدلی» در مدارس اردبیل

اردبیل (پانا) - همزمان با سراسر کشور، ‌آیین شور عاطفه‌ها با شعار «مشق همدلی» در مدارس استان اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۵۰۶۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین شور عاطفه‌ها  با شعار «مشق همدلی» در مدارس اردبیل

آیین نمادین مراسم شور عاطفه‌ها با شعار «مشق همدلی» با حضور کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان، مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اردبیل، مدیر و معاونین آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل، تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی در کانون فرهنگی - تربیتی پسرانه شهید رجایی ناحیه 2 اردبیل برگزار شد.

علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل در این مراسم با بیان اینکه امروز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان همزمان در سراسر استان، مراسم برگزار شده است، گفت: محور اصلی این برنامه، مشارکت دانش‌آموزان برای کمک به تهیه کالاهای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند است.

حسین‌نژاد تصریح کرد: سعی بر این است تا اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان بی‌بضاعت را در آستانه سال تحصیلی مهیا کنیم تا خانواده‌ها در تهیه پوشاک، کیف و کفش و اقلام لوازم‌التحریر با مشکلی روبه‌رو نشوند.

اجرای سرود توسط جمعی از دانش‌آموزان، نوحه‌خوانی در سوگ شهادت دبیرکل حزب الله لبنان و دیگر شهدای محور مقاومت، تجلیل از همکاران فرهنگی فعال و جمع‌آوری هدایای نقدی به منظور کمک به دانش‌آموزان نیازمند از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار