مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل خبر داد:

افتخارآفرینی اعضای کانون پرورش فکری اردبیل در رویداد بین‌المللی نقاشی کودکان

اردبیل (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: 5 عضو هنرمند از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال ۲۰۲۳ موفق به کسب جایزه شدند.

کد مطلب: ۱۵۰۲۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی اعضای کانون پرورش فکری اردبیل در رویداد بین‌المللی نقاشی کودکان

ملیحه ملک‌زاده‌فرد با اعلام این خبر گفت: بیست و دومین دوره مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان کاناگاوا کشور ژاپن در سال 2023 با موضوع آزاد و ارسال بیش از 11 هزار اثر از 60 کشور جهان برگزار شد.

وی افزود: مریم رحیمی، عضو 12 ساله از مرکز شماره 2 کانون اردبیل با مربیگری لیلا نظمی، موفق به دریافت جایزه ویژه این مسابقه بین‌المللی شد. مهنا شکری، 6 ساله، عضو مرکز شماره 4 کانون با مربیگری فاطمه مصطفی‌زاده و محمدمهدی عالی، 11 ساله از مرکز شماره یک پارس‌آباد به مربیگری ناهیده جدی، جایزه کاناگاوا را از آن خود کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل تصریح کرد: کیمیا ابراهیمی، 13 ساله از مرکز فرهنگی و هنری شماره 5 کانون اردبیل با هدایت و راهنمایی هاجر بابیانی و هستی صحرایی، عضو 12 ساله کانون شهرستان انگوت نیز موفق به دریافت جایزه کاناگاوا از بیست‌ودومین مسابقه بین‌المللی دوسالانه نقاشی کودکان ژاپن شدند.

ملک‌زاده‌فرد خاطرنشان کرد: پیش از این در ابتدای شهریور امسال نیز 4 عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون این استان موفق به کسب دیپلم افتخار از بیست و سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست ژاپن شده بودند.

خبرنگار : دانش آموز : اسرا فاتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار