نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل:

مهمترین هدف راهیان نور، بیعت با شهدا، پیامبر و رهبری است

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: مهم‌ترین هدف راهیان نور، بیعت با شهدا، پیامبر و رهبری است و در این اردوی معنوی، دانش‌آموزان با فرهنگ شهدا آشنا می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۹۹۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین هدف راهیان نور، بیعت با شهدا، پیامبر و رهبری است

حجت‌الاسلام سیدمحمد سیدسیاح در آیین اعزام دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل به اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور، مهم‌ترین هدف راهیان نور را بیعت با شهدا، پیامبر و رهبری دانست و گفت: شهدا با مبارزه خود علیه طاغوتیان، سندی جاودانه از ایستادگی و ایمان را به جا گذاشتند. این اردوی معنوی، فرصتی است تا دانش‌آموزان با فرهنگ شهدا که همان فرهنگ اسلام ناب است آشنا شوند و این فرهنگ را در برابر فرهنگ لیبرال دموکراسی غربی به عنوان الگوی زندگی خود انتخاب کنند.

این برنامه معنوی و فرهنگی با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و با هدف تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به آنان برگزار و دانش‌آموزان با بدرقه مسئولین، راهی مناطق عملیاتی شمال‌غرب شدند.

همچنین تعدادی از دانش‌آموزان پسر دوره دوم متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل نیز در قالب «کاروان راهیان نور» با هدف آشنایی بیشتر با ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس و شهدا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از محل کانون فرهنگی  - تربیتی دخترانه عصمت آموزش وپرورش ناحیه یک اردبیل به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار